Witam, posiadam Zecię niecały rok, miałem kilka złych wydarzeń związanych z tym motorkiem.
Otóż po dotarciu zmieniłem moduł na odblokowany, pojeździłem 350km bez awarii, nagle jak byłem w trasie to zgasł i nie chciał odpalić. Zawiozłem ją do serwisu zablokowanym modułem, stwierdzili że to była woda w gaźniku no i odpalił, wymienili mi też swiecę i pojechałem nim do domu. Chciałem zmienic znowu moduł na odblokowany i nie działa nie ma iskry. Wiec jeździłem 150km z zablokowanym no i znowu zmienilem moduł i działa odblokowany. Pojeździłem z 200km i chciałem zmienic filter na gąbkowy żeby poprawić osiągi. Odpalił na nim i.... zgasł ;/ i patrze iskry nie ma, włożyłem stary filter też iskry nie ma. Zmieniłem moduł na zablokowany i działa...
----------------------------------------------------------------------------
Nie wiem jak to zdefiniować, ale boje się już gdziekolwiek nią wyjeżdżać. Jaki element elektroniczny mógł ujść awarii?
Offline
Cewka zapłonowa. A filtr Gąbkowy nie podnosi osiągów, jak już to niezauważalnie.
Offline
Też stawiam na cewkę, a filtr daję ładniejszy dźwięk i sporo miejsca na schowek
Offline
Mi naderwały się kabelki w cewce. W serwisie mi wymienili i wszystko działa jak należy. Można jeszcze podejrzewać ten odblokowany moduł bo może jest uszkodzony.
Ostatnio edytowany przez kapselgekon (2013-02-02 23:32:46)
Offline
Mam jeszcze jeden moduł odblokowany, jest iskra od niego ale nie odpala. czyli iskra możliwe że jest w złym momencie. Wywnioskowałem że warto by było wymienić
elektrykę zapłonu. Czy warto kupować tego typu zestawy?
http://allegro.pl/modul-cewka-swieca-ng … 12717.html
Offline
Mi chodziło o to http://allegro.pl/stator-iskrownik-rome … 05361.html
Ostatnio edytowany przez kapselgekon (2013-02-03 00:17:26)
Offline
może wina Modułu U mnie jest podobnie z zablokowanym czyli oryginałem jak wsadzę oryginał to motor nie ustoi bez dodawania gazu Sprawdź czy masz ładowanie aku bo przez to u mnie motor gasł po jakiś 300 metrów jazdy bo było przeciążenie Sprawdź Styki Pod bakiem
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2013-02-03 01:14:39)
Offline
Mam ładowanie patrzyłem miernikiem, ładuje się z 12, jak kręcę rozruchem na 14 Volt. Wymienię fajkę i świecę na ngk. Jak to nie pomoże cewkę, jak cewka nie pomoże to iskrownik. Potem się można martwić. Moduły mam dobre. Jeżdżę z nimi w razie czego.
Offline
A u mnie na odblokowanym też problemy były. Moduł wszytko ładnie pięknie, niby najlepszy 50zł ! Iii... gów** ! Szajs jak nic ! Muli że aż przykro. Gaźnik regulowany, swieca nowa, a ty lipa. Czyli moduły za 15 zł z allegro są lepsze od tych po 50 !!
Offline
Dałem to do uczciwego mechanika w mojej miejscowości, i to był bardzo dobry pomysł. Wyobraźcie sobie że to nie była elektronika, tylko uszczelka przy kolektorze od gaźnika nie była szczelna i motor dostawał lewe powietrze. Problem załatwiony, motor chodzi jak nowy. Nie naraziłem się na dodatkowe koszty...
Offline
derzawi nie ma jak nabijanie postów prawda?
Problem załatwiony, motor chodzi jak nowy.
Offline
wszysystko fajnie. Tylko co ma uszczelka przy gazniku do braku iskry?
Offline