Na duży opór, na ukos śruby kręć.
Offline
A ja na poważnie odpowiadam, za kretyna mnie masz?
Mówi na ukos się kręci na nie po kolei.
Kręc, żeby było mocno, ale i żeby nie przekręcić, to się czuje jak jest już dosyć mocno, nie masz takiego wyczucia?
Offline
Takich informacji może udzieli Ci jakiś bardziej rozgarnięty serwis (ogarnięty w Rometach itp. sprzętach) ile tych Nm ma być. Nie sugeruj się siłą podawaną dokręcania głowicy dla innych markowych motocykli, bo tam jednak materiały są solidniejsze...
Zrób to tak jak napisał GumiŚ, po kilkudziesięciu km może jeszcze sprawdzić dokręcenie głowicy, ewentualnie delikatnie dociągnąć jeżeli będzie taka potrzeba (też z zasadą "po skosie").
Offline
W prorządku ;p
Offline
Mam jeszcze dwa pytania
1. Jak ten znak
http://zapodaj.net/afe3d50df8192.jpg.html
ma się mieć do tego?
http://zapodaj.net/bbea6d71f7228.jpg.html
2. w jakiej pozycji należy ustawić zębatkę rozrządu na nowej głowicy?
http://zapodaj.net/ac66fbf26392d.jpg.html
Offline
Znak T na kole magnesowym tzn.kreska obok znaku T.Kółko na zębatce rozrządu ma się zgrywać ze znakiem na korpusie głowicy.
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2013-02-19 19:57:07)
Offline
Na samej górze okrągłego otworu .Patrz na zdjęciu jest nad ogniwkiem.
Offline
Wiem że to nie jest otwór ani nie jest okrągły, ale jest nad ogniwem ( masz na myśli ogniwo łańcuszka rozrządu? ) i jest na głowicy. Oto chodzi ?
http://zapodaj.net/ddd0f5ae66eac.jpg.html
Offline
Oba zaznaczone elementy mają być w jednej linii.
Offline