szczerze mówiąc wolałbym te 450 zł wydać na jakieś bzdetki typu cylinder większy, mimo że owiewki mi się podobają a jestem zwolennikiem GS500
Offline
Fajnie to wygląda tylko albo zaklej owiewkę trochę na czerwono, lub pomaluj wszystko na czarno.
Offline
Spoko, a jak z montażem ? dużo grzebania było ?
Na czarno całość i myślę, że byłoby elegancko.
Offline
Trochę przeróbek było, (wycięcie na dźwignię biegów, pleksa w otworze reflektora, bo oryginalnego od suzuki GS 500 nie znalazłem w rozsądnej cenie, no i trzeba było podciąć przy baku). w sumie zajęło mi to jakieś 5 czy 6 dni. Teraz jeszcze jakieś naklejki czerwone i powinno być git.
Ostatnio edytowany przez Brydzyz (2013-03-09 17:40:21)
Offline
Dzięki rafcio15 Wszystko jest dobrze przymocowane do ramy i rurek wzmacniających wokół silnika (nowsze wersje już ich nie mają). Jedyny minus to wibracje lusterek
Zerknij na stronkę z linku poniżej, tam są inne fotki (z przed tuningu).
http://imageshack.us/photo/my-images/20 … 03125.jpg/
Offline
Zegary obracają się wraz z kierownicą (czyli po staremu), a owiewka na stałe.
Natomiast mocowanie reflektora już jest zmienione. Zamocowany jest do owiewki (czachy), czyli jak skręcam to lampa świeci prosto
Ostatnio edytowany przez Brydzyz (2013-03-04 22:19:11)
Offline
nie będzie jak gs 500 bo on ma 5 sekund do setki hehehe
Offline
Dzięki HIMLU, naklejki w planie. Jak tylko znajdę odpowiednie, wrzucę foty.
rafcio15 - pomysł chodził mi po głowie już w tamtym roku, jak zobaczyłem ile jeździ tych WS50.
Na początku chciałem samą owiewkę na reflektor, ale gdy zobaczyłem jak to wygląda (są takie foty w necie), to nie za bardzo mi to podchodziło.
Ostatnio edytowany przez Brydzyz (2013-03-04 22:39:35)
Offline
wg mnie fajnie wygląda z tymi owiewkami bo przykrywa brzydki bak ws-a
Offline
gdyby nie napis na baku to nigdy bym się nie skapnął że to romet
Offline