Witam
1.Co myślicie o romecie soft chopper ???
2.Co myślicie o romecie division 125???
Ogólnie chodzi mi o wasze zdanie nt. obydwu motocykli, czy opłaca się zamienić zecię 80 na któryś z nich ( może lepiej na jakiś japoński, a może nie opłaca się wcale) czy jest duża różnica w osiągach obydwu maszyn z zecią, czy dadzą radę w trasie ( prędkość przelotowa) no i porównanie obydwu ze sobą.
Offline
Soft Chopper ma najlepszą z Chińskich 125,praktycznie nie ma co się tam zepsuć.,obrotomierz taki sam jak w zetce i nic więcej nie będę pisał bo ma te same wady.
Offline
Hmm..
Ja bym z tych dwóch wolał division'a, a jak już to bym kupił jakąś cbr'ke lub coś innego
Offline
Jak już to division 125, ale to twój wybór, na twoim miejscu bym poszukał jakiegoś innego sprzęta.
Offline
division w obu wersjach silnikowych strasznie zamula. Za tę cenę szukałbym czegoś używanego np Yamaha FZ16
Offline
Nie no ja osobiście polecił bym divisiona.Podobno bezawaryjny.Ogólnie ładna konstrukcja.Ja bym go nawet wolał niż cbr czy cbf 125
Offline
Division jest cholernie ale to cholernie cieżki , wygodny , i silnika praktycznie nie trzeba kręcić od dolnych ciągnie . Słabo ale ciągnie ...
Offline
PickNick napisał:
Soft chopper posiada spieprzony silnik 125 na łańcuszku.
Zetkowy silnik też jest na łańcuszku przecież? A jak jest w przypadku Divisiona??? Teraz nie wiem bo Gost Rider mówił, że silnik (soft choppera) jest najlepszy ( rozumiem najtrwalszy ) no a PickNick twierdzi, że spieprzony. W sumie gdzieś czytałem, że Soft chopper ma trwalszy silnik i ogólnie, że jest lepiej wykonany ( od zetki ).
A co do porównań do innych sprzętów typu cbr, yamaha fz16, cbf 125 to ja nie przepadam za ścigaczami ( najbardziej lubię choppery i szosówki w stylu zetki ). Division ma coś w sobie co mi się podoba ( nie jest to ścigacz ), przyciąga mnie czymś do siebie. Soft chopper także mi się podoba, stąd ten temat . Poza tym już naprawdę tyle osób mi mówiło, że są zadowoleni ze swoich rometów, ja sam również jestem mega zadowolony z zeci, że mam spokojnie zaufanie do Rometów.
PS. Na razie jeszcze traktuję temat zamiany zetki na luzie, ale chcę się obeznać w temacie, bo być może jednak kupię coś innego ( większego ).Aktualnie jestem szczęśliwym posiadaczem Zetki. A i nowego raczej bym nie brał, bo za dużo się traci
Proszę o dalsze komentarze
Offline
Najlepszym silnikiem jest ten co montują w K125.
Offline
Łańcuszkowy silnik 125 ma problem z głowicą i łańcuszkiem, było kilka przypadków na forum rometa 125, gdzie ludziom silniki wybuchały. To jest znowu inna konstrukcja od zetkowego 50 i zetkowego 125 i jej NIE polecam. Plusem jest to, że jest silniejszy od starego dobrego 125 ohv. Ale nie zwiększysz cylindra.
Offline
Romet Division nie jest,nie był i nie będzie Polskim projektem to jest wielka ściema i celowe wprowadzanie klienta w błądhttp://www.seekpart.com/company/61350/products/2011929181031513148982970.html . Kto twierdzi że który kolwiek z pojazdów Romet Motors jest Made in Poland jest naiwny.tak samo mogę śmiało powiedzieć że montarz Zetki w Polsce polega na przykręceniu przedniego koła i dalej do sklepu,jak większość pojazdów sprzedawanych w sklepachDelikatnie rzecz ujmując Romet spada albo już spadł na psy,serwując nam co roku odgrzewane kotlety ze swojej kolekcji.Firma Al-Mot w przeciągu kilku lat zastąpi na pozycji lidera sprzedaży motocykli i motorowerów Romet Motors.Lepszy Junak z poziomym silnikiem niż Romet z pionowym w serwisie.Zajrzyj na stronę Junak.com.pl
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2013-03-06 20:00:27)
Offline
Kup silnik 125 do Zetki i święto Wyjdzie taniej, masz sprawdzoną konstrukcję i wydasz mniej
Offline