Gost Rider nie chce się w żaden sposób sprzeczać albo kłócić z Tobą ale mam taki mały argumencik (a nawet trzy) co do twojego linku:
http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio … 13012.html
http://www.scigacz.pl/Polski,249,Divisi … 13153.html - szczególnie to przeczytaj!
http://www.motogen.pl/Wywiad-z-tworca-p … 13344.html
Nie zaczynam nowej sprzeczki nt. ''polski czy chiński'', ale po obejrzeniu tego mam troszkę inne zdanie ( być może błędne )
Co do Junaka to podoba mi się wybitnie m16, m11 też m20 i m25. W nk 650 jest coś jak w Divisionie także też może być. No jeszcze 123.
A silnika mi się raczej nie opłaca wstawiać, bo motorka nówki kupować nie będę ( o ile w ogóle będę zmieniać zecię )
Offline
division strasznie muli z tego co mi wiadomo, jeżeli większa pojemność to ja już bym wolał markowca, który ma te 30 koni a nie 18. Wg mnie najlepszy na A2 z szosówek jest Suzuki GS500
Offline
Ja słyszałem od mechanika, który testował division'a i twierdził że więcej jak 90 km/h nie chciał za chiny pociągnąć. Także...
Offline
Ja myślę o 125 także gs500 narazie niee. W sumie ktoś na stronie romet 125 pisał, że chce się przesiąść na romka, bo w jego przypadku starsza japonia, czyli gs500 zawiódł.
A jak jest w Divisionie z awaryjnością ( lub jej brakiem ) i jak z konstrukcją silnika???
Ostatnio edytowany przez carl (2013-03-06 22:10:26)
Offline
HIMLU napisał:
I division'y to za bardzo się nie sprzedają , na ulicy jeszcze żadnego nie spotkałem
Byś może przez cenę, bo supertani nie jest ( nowy ). Ja w sumie widziałem na żywo Divisiona ( nawet ze dwa albo trzy ) ale tylko przez chwileńkę, także nie miałem czasu się przyglądać.
Czy on przy 125ccm także ma rzędówkę??? I jak z konstrukcją tego silnika i awaryjnością lub jej brakiem???
I jeśli ktoś wie konkretnie coś o osiągach, jaka prędkość przelotowa???
Ostatnio edytowany przez carl (2013-03-06 22:19:39)
Offline
PickNick napisał:
Łańcuszkowy silnik 125 ma problem z głowicą i łańcuszkiem, było kilka przypadków na forum rometa 125, gdzie ludziom silniki wybuchały. To jest znowu inna konstrukcja od zetkowego 50 i zetkowego 125 i jej NIE polecam. Plusem jest to, że jest silniejszy od starego dobrego 125 ohv. Ale nie zwiększysz cylindra.
Proszę o podanie konkretnego cytatu, a najlepiej linka do tematu/posta o wybuchającym silniku w Sofcie. Co to za bzdury ?? Mam ten sam silnik w Junaku 123, najechane ponad 8 tysięcy i zero usterek.
Proszę o konkretne powody, dla których odradzasz konstrukcję silnika z Softa.
Offline
http://imageshack.us/g/850/zdjcie0015t.jpg/
+
Witam jak wiecie kupilem crsa 125 pierwszego na forum wiec chcialem zeby ktos mial opinie o nim dzieki mnie. Niestety. Nie moge duzo dobrego powiedziec... Zawieszenie poszlo po 500km. No i wczoraj po 3.5 tys km. Poszla panewka i zblokowal sie w miedzy czasie tlok. Nie wiem czemu nie wiem jak. zawsze do 6.5 tys obr jezdzilem no chyba ze przy wyprzedzaniu to go dokrecilem wyzej olej na czas wymieniany mobila pilnowany stan rozgrzewany silnik przed jazda paliwo z shella nie wiem o co chodzi. Teraz moje pytanie. zastanawiam sie nad wlozeniem silnika od k125. Tylko czy elektryke tez musze przekladac? jesli ma ktos takowy silnik z osprzetem i elektryka niech pisze a tu prosze o wasze opinie
Siniki te same, oba ohc. Dosyć świeży sprzęt, mało kto go ma, za to mnóstwo ma ohvki od 6 lat działania forum i... nigdy nikomu silnik nie zawiódł. Ta panewka, to źle nazwany problem, z rozrządem i zmieleniem połowy silnika.
+
Witam was! Mam nadzieję że mi pomożecie... Dziś jechałem z kolegą jakieś 70km/h i usłyszałem taki głos jak by łańcuch był luźny i szorował o wachacz, po 100metrach sie to polepszyło tzn głośniej. Stanęliśmy i słuchaliśmy... Dochodziło z silnika na malych obrotach słuchać takie głośne klekotanie jakiegoś jak by łańcuszka, przy większych obrotach już tego nie słychać, w czym tkwi problem? Słyszałem od wielu że to może być łańcucszek sprzęgłowy, ten od zaworów albo jakiś od rozrusznika.Po prostu klekota. Mocy nic nie straciłem, wszystko chodzi jak powinno, tylko raz mi sie zdażyło włączyć dwójke i mieć na niej luz, ale wpiąłem trójkę,zredukowałem na dwójkę i było wszystko ok. Sorry za błędy i z góry dziękuje za odp.
Soft Chopper
Każdy problem, to problem z rozrządem, czyli tym, gdzie chinole maczali palce. Silnik z softa to kombinowany cg 125 z rozrządem ohc, wałkami wyrównującymi i innymi duperelami, które znacznie oddaliły ten silnik od pierwowzoru, który był zastosowany właśnie w k125. (większe wibracje, mniejsza moc) A tam gdzie chinole kombinują, wychodzi badziewie.
Poza tym, 8000 km to ja robię w 3 miesiące jazdy, a 20 tyś w 12 miesięcy, na chińskiej OHV i romecie k125 też bez usterek. A i tak dla mnie nie jest to wyznacznik bezawaryjności, bo co to jest 20 tyś km. Mnich musiał mieć jakiś słabszy egzemplarz, bo mu już przy 65 tyś km padło łożysko za 10 zł.
Offline
A znalazłem takie coś: http://trokakrzysztof.cba.pl/?p=360 Silnik ten co w soft chopperze a many z Gdańska do Zakopanego i z powrotem bez problemu dojechał.
Offline
A co do Junaków to słyszałem że jest taki plan żeby były robione w Polsce. Ale automatycznie cena wzrosła by o jakieś 3 razy. I ciekawe kogo by było jeszcze stać na taki wynalazek Mi osobiście Division się podoba, ale za taką cenę można kupić coś naprawdę bezawaryjnego w stylu Honda, Derbi, Yamaha czy Suzuki. Szkoda kasy na takie chińskie wynalazki. A co do tych recenzji nt. Diviosiona to nie byłbym taki wierzące szczególnie te z ścigacza.pl bo ostatnio widziałem jak na FB Romet wrzucił recenzje jakiegoś Rometowskiego skutera właśnie ze ścigacza i nie mówili prawie w tej recenzji o żadnych wadach. Mogą być ustawieni. W dzisiejszych czasach nie ma co być naiwnym bo marnie się skończy.
http://www.bikersbook.pl/forum/thread/6 … silnikiem/
Ostatnio edytowany przez Pycer9o9 (2013-03-07 19:59:10)
Offline
carl napisał:
Gost Rider nie chce się w żaden sposób sprzeczać albo kłócić z Tobą ale mam taki mały argumencik (a nawet trzy) co do twojego linku:
http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio … 13012.html
http://www.scigacz.pl/Polski,249,Divisi … 13153.html - szczególnie to przeczytaj!
http://www.motogen.pl/Wywiad-z-tworca-p … 13344.html
Nie zaczynam nowej sprzeczki nt. ''polski czy chiński'', ale po obejrzeniu tego mam troszkę inne zdanie ( być może błędne )
Co do Junaka to podoba mi się wybitnie m16, m11 też m20 i m25. W nk 650 jest coś jak w Divisionie także też może być. No jeszcze 123.
A silnika mi się raczej nie opłaca wstawiać, bo motorka nówki kupować nie będę ( o ile w ogóle będę zmieniać zecię )
Tymi argumentami jeszcze bardziej mnie utwierdziłeś że to jest jedno Romet Division jest jednym wielkim oszustwem.Firma Heshan Guoji Nanlian Motorcycle Industry Co, Ltd. stworzyła ten projekt kilka lat wcześniej.Kłamstwa,kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa,płyną z ust ludzi powiązanych z firmą Romet Motors.Żyj w przeświadczeniu że Division jest Made i Poland a Romet Motors za pośrednictwem firmy Senke rozprowadza je na cały świat pod nazwą Senke. Z biegiem czasu prawda na ten temat wyjdzie na jaw a firma Romet Motors wtedy spali się ze wstydu. Sorry firma Romet Motors nie spali się ze wstydu bo ONI NIE MAJĄ WSTYDU,.
Offline
Gost Rider napisał:
carl napisał:
Gost Rider nie chce się w żaden sposób sprzeczać albo kłócić z Tobą ale mam taki mały argumencik (a nawet trzy) co do twojego linku:
http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio … 13012.html
http://www.scigacz.pl/Polski,249,Divisi … 13153.html - szczególnie to przeczytaj!
http://www.motogen.pl/Wywiad-z-tworca-p … 13344.html
Nie zaczynam nowej sprzeczki nt. ''polski czy chiński'', ale po obejrzeniu tego mam troszkę inne zdanie ( być może błędne )
Co do Junaka to podoba mi się wybitnie m16, m11 też m20 i m25. W nk 650 jest coś jak w Divisionie także też może być. No jeszcze 123.
A silnika mi się raczej nie opłaca wstawiać, bo motorka nówki kupować nie będę ( o ile w ogóle będę zmieniać zecię )Tymi argumentami jeszcze bardziej mnie utwierdziłeś że to jest jedno Romet Division jest jednym wielkim oszustwem.Firma Heshan Guoji Nanlian Motorcycle Industry Co, Ltd. stworzyła ten projekt kilka lat wcześniej.Kłamstwa,kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa,płyną z ust ludzi powiązanych z firmą Romet Motors.Żyj w przeświadczeniu że Division jest Made i Poland a Romet Motors za pośrednictwem firmy Senke rozprowadza je na cały świat pod nazwą Senke. Z biegiem czasu prawda na ten temat wyjdzie na jaw a firma Romet Motors wtedy spali się ze wstydu. Sorry firma Romet Motors nie spali się ze wstydu bo ONI NIE MAJĄ WSTYDU,.
Dokładnie
Offline
no spójrzmy prawdzie w oczy, romet nie umie i nigdy nie zrobi dobrego motocykla 125+, który będzie mógł konkurować z markowymi sprzętami
Offline
Nie ryzykowałbym tak daleko idących stwierdzeń. Romet też jest marką, kiedyś z większą reputacją, ale ma olbrzymie tradycje... a to co obecnie się dzieje, generalnie unifikacja, powoduje to, że różnice produktów między różnymi markami się zacierają.... wspólne silniki, nadwozia, rozwiązania techniczne, wspólne fabryki, wykupywanie jednej marki przez drugą itp. itd. co wiąże się też z jakością, powodują to, że przewidywanie przyszłości każdej marki to wróżenie z fusów.
Offline