Ogłoszenie


#16 2013-03-16 07:06:48

 RAFAL

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

5555504
Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2013-03-15
Posty: 20
Punktów :   -3 
Pojazd: brak
Wiek: 25

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

To Zetka zapowiada się obiecująco zarazie mi nie zależny na szybkości wole wolniej ze by lepiej to wszystko ogarnąć bo nigdy w życiu jeszcze nie jeździłem na motorze z biegami i moje następne pytania sa następujące:)
Czy te wrzucanie biegów jest ciężkie czy tylko mi sie wydaje ze to trochę skomplikowane? Bo wyjaśnienie jak to działa skrzynia biegów to bym prosił w dalszym etapie;)
Tez ważne pytanie czy faktycznie zetka można jeździć bez prawo jazdy na motor ? Ja osobiscie posiadam na samochód osobowy ale w sumie co ma piernik do wiatraka:)
I czy w zetkach robić sie jak w samochodzie co roczne przeglądy i czy mniej więcej możecie podać cenę rejestracji i ubezpieczenia kogoś kto nie ma zniżek ?

A co do crossa to nie podobają mi się A jeszcze jedno pytanko zadam czym sie rożni Zetka 50 od zetki 50+ bo szukałem na aukcjach internetowych i jak wpisuje nie wyskakują mi Zetki+ tylko normalnie i czym się sugerować ze to właśnie + bo podobno każdy mówi ze lepszy i co w nim takiego lepszego i też ważne pytanie czy różni się też cenna ? I też interesuje mnie ten dźwięk można jakoś poprawić lepsze brzmienie czy po prostu 50tka tak ma ?

Co do spalanie to naprawdę ciężko uwierzyć ze aż tak mało pali bo jednak nie mam dużo kasy a bardzo bym chciał mieć takie piękną Zetke:)
A co do używek jednak wolałbym mieć nówkę ponieważ nie wiem jak ktoś szanował sprzęt wcześniej często sie pisze ze " nie mam czasu i dlatego sprzedaje" a wcześniej oglądasz filmiki na YouTubie i widzisz jak pala gumy xD i niszczą sprzęt , a jeszcze powiem jak byłem w salonach często mi radzili kupić właśnie markowa używkę a dokładnie Aprilia sr 50 ale to skuter a którymi osobiście nie przepadam bo wydaje mi się ze nie pasuje mi ale to osobiste odczucie wiec wracając do zetki bardzo ładny motor i wydawać by sie mogła ze większy i ma cos w sobie

Pozdrawiam:)

Ostatnio edytowany przez RAFAL (2013-03-16 07:57:07)

Offline

 

#17 2013-03-16 08:11:57

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Zetka to bardzo dobry motorek, wart polecenia, ale:
1. nie możesz bać się majsterkowania, bo od czasu do czasu trzeba coś tam w niej dokręcić, odkręcić poprawić (co wydaje się normalne w pasji motocyklowej, chyba że masz kasę na serwis)
2. 50 cm3 to naprawdę niewiele (duża strzykawka) więc nie spodziewaj się rewelacji w prędkości i przyspieszeniu. Zmiana na 72 cm3 daje zauważalną poprawę, ale też nie licz na bógwico. Ja założyłem 72 cm3 zębatkę przednią 14z i przez to przyjemniej się startuje. Vmax w zasadzie bez zmian, ale V mnie nie rajcuje
3. spalanie w granicach max 2l/100 km (dla 50 cm3) jest realne i często przez to zapomina się, że trzeba zetkę tankować, tak rzadko odwiedza się stację paliw
4. b. słabe w zetce są lusterka i kiepski jest obrotomierz. Sprężyna od sprzęgła też sprawia kłopoty. Szkoda też, że logo zetki to naklejki.
5. Wygląd zetki zazwyczaj robi duże, pozytywne wrażenie
6. Skrzynia biegów jest O.K. trzeba tylko nauczyć się prawidłowej techniki jazdy na motocyklu (hamowanie silnikiem, redukcja w dół aż do 1)
7. Odpalanie zetki wymaga nabrania doświadczenia, bo inaczej się ją odpala zimną a inaczej rozgrzaną
8. Najlepszym świadectwem dla tego motorka jest już kilka propozycji odkupienia go ode mnie przez sąsiadów, którzy przyglądali się mojemu motorkowi przez dłuższy czas.
9. oraz to, że nie sprzedałem jej nawet po przesiadce na Junaka M11

Offline

 

#18 2013-03-16 08:56:24

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

HIMLU napisał:

Zetka / Aston mało awaryjne,wytrzymałe i dobrze wyglądające motocykle.
Są lepiej wykonane niż np. GB Street (głównie chodzi o rame) .
W wakacje dużo jeździłem z pasażerem , 30km pod górę cały czas
I dawała rade
A jak ci się 50'siątka znudzi to władujesz cylinder 72cc i wtedy to już na prawdę ładnie jeździ.

GB do Zetki / Astona ma jeszcze bardzo, bardzo daleko


Cislaw931 napisał:

Teraz już miejsce produkcji nie jest aż tak ważnym wyznacznikiem jakości jak kiedyś Oczywiście, że bym wolał, żeby na zetce było wyryte Made in Poland, bo my co jak co kombinujemy na lewo i prawo, ale fuszery nie odstawimy Puki co Zetki tylko składają w Podgrodziu z gotowych podzespołów, ale to też się liczy A co do awaryjności żarówek, czy ktoś też tak miał, że po przejechaniu każdorazowo 600km przepalała się? Mi jak wybiło pierwszy raz 600km poszła tylna od świateł, 1200 ta sama sytuacja Tam te 1.50 zł nie zbiednieję, ale trochę dziwne mi się to wydaje

Podobna sytuacja tylko mi się paliły różnie raz po 300 raz po 1000, ale jak włożyłem 55W to siadła dopiero po 2500 km , a podświetlenie licznika, czy inne żarówki nie padły jeszcze.

rafcio15 napisał:

Zależy czego potrzebujesz- czy bezawaryjnego  przemieszczania się z punktu A do punktu B, czy drogiego i SZYBKIEGO poruszania się. Co do zetki to trzeba przyznać że jest  niezawodna i oszczędna ( mi na trasie udało się 1,5l/100km na trasie ).
Owszem nie jest to jakiś demon ale na pierwsze jazdy na manualu jest iidealna. Po jakimś 1000- 2000km zacznie Ci brakować mocy, dlatego ja bym Ci radził kupić używaną zetka i na dzień dobry założyć jej osiemdziesiąt, ponieważ wyjdzie o wiele taniej, poznasz silnik, będziesz miał mocniejsze moto, którym będziesz mógł sobie cisnąć na przelocie tak ze 65-70km/h. A jeszcze jedno- jak jesteś wyższy to bież crs'a

Dla wyższych Aston, jest dużo wyższy od Zetki, ja mam 175cm, a w Zetce miałem klana wyżej niż bak, a w Astonie mam idealnie z bakiem :> i ogólnie pozycja jest bardziej wyprostowana (jak dla mnie). Lepiej jak kolega kupi 50ccm nówkę bo nawet jeśli założy kledyś 80ccm to będzier widział jaka jest różnica.
Biegi to prościzna, nawet ja z doświadczeniem z innego motocykla musiałem się przyzwyczaić do tej skrzyni . PRZYDATNA INFROMACJA: NIGDY Z 3,4 BIEGU NIE PRÓBUJ WRZUCIĆ NA LUZ! Lepiej już trzymać z górki na sprzęgle, bo nie daj panie wskoczy Ci 1 i może być problem, mojemu kumplowi wskoczyła i tryb od napędzania sprzęgła się zatarł o tyle dobrze, że wystarczyło go wyszliować, skrzynia nie ucierpiała.

Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-03-16 09:01:10)


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#19 2013-03-16 10:39:56

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Co do skrzyni to powiem ci tylko tyle 1 na dół i 2,3,4 do góry reszty musisz sie sam nauczyć bo tego sie nie da wytłumaczyć.

Co do jazdy na poczatku przez pierwsze 300km nie zmieniaj zebatki z 13z wiem ze jezdzi w tedy bardzo powoli ale dotrzesz silnik i naciągniesz łańcuch i wkładasz 15/16z i od świateł do świateł ci nie brakuje obrotomierza

Spalanie to jest różne zalezy jak kto jezdzi i inne ale ja na baku robie około 500km to nie jest zły wynik jak na 12l paliwa.

Offline

 

#20 2013-03-16 11:52:24

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Ja mam  pytanie dlaczego pojazdom typu GB Street, Zumico GR 5000, Leone Diavolo jest jeszcze bardzo,bardzo daleko do Zetki/Astona ?Dlatego że ma cylinder w układzie pion a konkurencja w poziomie?Wszystkie te motorowery są zrobione w większości z takiej samej jakości materiałów.Awaryjność silnika 139FMB czy to pionowego czy poziomego jest niestety taka sama.Większość awarii spowodowana jest nie wadami ukrytymi lecz zaniedbaniem ze strony użytkownika a także brakiem znajomości co spowodowało ów  awarie i dymienie na forach a także nagrywanie filmików i wstawianie na YouTube swoich gorzkich żali że im silnik się rozleciał bo cyt. łańcuch spadł i potrzaskał kartery oraz obudowy od magneta,obrotomierz umarł w jego Zetce po przejechaniu się po brukowanej drodze,w moim Racingu śruby od owiewek odkręcały się w czasie jazdy od wibracji czego następstwem była konieczność  klejenia tych owiewek.Ja ze swojej strony polecam kupno motoroweru : BENZER GSR, BARTON TZR50N które w stosunek jakości do ceny (te motorowery można kupić już za mniej niż 2700zł -mowa o starszych rocznikach)jest po prost do bólu uczciwy.Czynności eksploatacyjne nie będą sprawiały większego problemu ze względu na mniej zabudowany silnik a niżeli jest to w Zetce 50.Bież to co Ci się podoba i na co będzie Cię stać kupić i utrzymać.Przed podjęciem decyzji weż pod uwagę także opinię z innych żródeł a niżeli jedno forum bo to nie jest jedyne obiektywne zródło wiedzy i opinii.Motorowerów z pionowym cylindrem w Polsce stanowi kilka może kilkanaście % w porównaniu z motorowerami z poziomymi silnikami 139FMB który jest tańszy w modyfikacjach a zarazem jest możliwość modyfikacji silnika na japońskich częściach.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#21 2013-03-16 11:58:43

 RoNdeL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

10967524
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2012-06-23
Posty: 864
Punktów :   16 
Pojazd: Astra H GTC
Wiek: 23

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Boże Gost, znowu ten kompleks poziomego cylka. Już mówię - pion lepiej wygląda i wibracje są zupełnie inne. Zaraz wylecisz mi z argumentami, ale najpierw zastanów się, czemu w większych sprzętach nie zakłada się cylindra poziomego i poczytaj o tym

Offline

 

#22 2013-03-16 12:21:42

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Ja niestety nie mam kompleksu poziomego cylindra-niestety.Niestety nie wiem dlaczego nie montuje się silników horyzontalnych większych a niżeli 170 cm,lub większych a niżeli stosuje się np.w żużlu.Owszem pion ładnie wygląda ale na litość Boską nie zachwalajcie Zetki że jest taka super-fantastyczna a inne bzyki z poziomym są be,nie ładne i w ogóle inna inszość jak to jedna osoba z tego forum pisała cuda i dziwy wręcz się po prostu kompromitując na forum dot. poziomych fmb. Ja ze swojej strony dodam że silniki poziome to już jest niejako kult,widać to na zachodzie Europy gł. w UK.Jak bym miał brać Zetke 50 lub Benzer Aston (GSR),Barton TZR wybrał bym Bartona bo jest tańszy,tak samo dobry jak inne i nie muszę płacić za każde logo naklejone przez pracownika Romet-Motors.Jakoś Zetki to mit i propaganda testy zamieszczone przez skuterowo.com są nie rzetelne i brak im obiektywizmu.Wiem co piszę bo miałem do czynienia z różnymi modelami Chińskich motorowerów i wiem co mówię i piszę.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#23 2013-03-16 12:40:51

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

A kto tu płacze o awariach pękniętego karteru czy zepsutego licznika? Każdy kto choć troche w tym siedzi sobie poradzi.
Co do pionowych to wersja 125 już ma 5 biegową skrzynie, a wersja pozioma nadal ma te 4 biegi. Wiele można by pisać, ale mi się nie chce.

Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-03-16 12:41:10)


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#24 2013-03-16 14:25:44

 rafcio15

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 290
Punktów :   
Pojazd: CBR 929rr
Wiek: 20

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Gost Rider ma trochę racji, ale z drugiej strony kolega ma ciut mocniejszego ( a w zasadzie moc ta sama, ale lepszy moment ), i bardziej paliwożernego gb street'a, który po 2000km zaczął brać olej i warto dodać że jakoś dziwnie on lata po drodze i sporo w nim brzęczy, ale np. junaki są o wiele lepiej wykonane i podejrzewam że jeździ się nimi podobnie jak zetką. co do zakupu używki to najważniejsze jest to aby była prosta rama, a cała reszta części  jest tak tania że niema się co przejmować, no co najwyżej wał i wałek zdawczy, na cylinder nie ma co patrzeć bo po wymianie masz niemal że nową zetke na dotarciu.

Jak ktoś dba to ma.

Offline

 

#25 2013-03-16 18:55:38

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

PONAWIAM PYTANIE DO GumiS123 :dlaczego pojazdom typu GB Street, Zumico GR 5000, Leone Diavolo jest jeszcze bardzo,bardzo daleko do Zetki/Astona ?W GB Street przyczyną brzęczenia jest przeważnie osłona tłumika co jest niestety normą,trochę to denerwuje ale da się z tym żyć.Junak 901 RS wygląda nie żle pomimo tego że nie ma poprowadzonego ramy biegnącej przed cylindrem tylko pod bakiem co w znaczący sposób poprawiło prowadzenie w porównaniu ze zwykłą 901.Zetka nie osiąga takiej jakości jaką ma Junak o Kymco i KEEWAY nie wspomnę. Na koniec  chciałbym dodać owszem wersja 125 ma 5 biegów i można ją zamontować do Zetki 50 po kilku modyfikacjach i cieszyć się jazdą a wersja pozioma ma 4 biegi więc się pytam co z tego jak te 4 biegi przy odpowiednim przełożeniu w zupełności wystarczą żeby przyspieszać,za......lać,lansować się na wsi i mieście.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#26 2013-03-16 19:19:59

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Trochę przesadziłeś żeby Junaka porównywać do Kymco czy Keeway'a.
I nie rozumie czemu piszecie że 139fmb w poziomie jest mocniejszy niż w pionie...
Jeździłem wieloma motorkami z silnikami poziomymi i nie czułem żeby były mocniejsze.
A pod górki gdzie Zetka na 4 spokojnie dawała rady , tam Zipp Neken bez redukcji do 2 nie był wstanie podjechać.

Offline

 

#27 2013-03-16 19:48:45

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Lepsze wykonanie, ładniejszy wygląd, po za tym Aston standardowo ma już dobre przełożenie, w Zetce trzeba zmienić i bierze poziomy normalnie.
Nie az pieknie wygląda dziura między silnikiem a bakiem, a w Zetce/Astonie nie ma tej dziury.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#28 2013-03-16 20:09:28

 rafal0298

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2012-04-28
Posty: 759
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50+

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Poziome silniki pod górki są gorsze ale mają lepsze v max

A wracając do tematy to jak masz kasę i chcesz coś co będzie mało paliło i nie miało super prędkości to bierz zetke


Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Freestyle zabawą a Tuning podstawą !!!

Offline

 

#29 2013-03-16 20:34:53

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Dalej to samo żadnych poważnych argumentów gdzie ty masz lepsze wykonanie człowieku zastanów się.Jeżeli Zetka/Aston jest lepiej wykonana od konkurencji to ja ma motocykl  Yamaha X1. Przełączniki,koła opony marki design by Japan marki KBF (w taczce mam lepsze) ,plastiki są tej samej jakości,silnik od tego samego producenta firmy Lifan,te i wiele innych rzeczy uważasz za lepsze wykonanie.Pod górkę ja jakoś swoim Ogarem nie narzekałem na jazdę pod górkę bez problemu rozpędzał się na 4 biegu,a spalanie na poziomie 1,5l/100 km jest realne i spokojnie można zejść do takiego poziomu (niska masa,wąskie koła).Jeżeli te motorowery są takie dobre to dlaczego Zetka jako jedyna została w ofercie na Polski rynku a konkurencja już nie ma w ofercie motorowerów z pionowym silnikiem. Jeszce góra 2 lata i Zetka przejdzie do historii tak jak to się stało z Ogarem 900. Chińczycy wymyślą coś nowego Romet Motors to kupi,naklei swoje logo i będzie się chwalił że to ich kolejny projekt tak jak to miało miejsce z modelem  Division ludzie na całym świecie już to dawno odkryli ale Romet obstaje przy swoim.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#30 2013-03-16 20:50:22

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: [Pytanie]Czy warto kupić Zetkę

Gost Rider napisał:

Dalej to samo żadnych poważnych argumentów gdzie ty masz lepsze wykonanie człowieku zastanów się.Jeżeli Zetka/Aston jest lepiej wykonana od konkurencji to ja ma motocykl  Yamaha X1. Przełączniki,koła opony marki design by Japan marki KBF (w taczce mam lepsze) ,plastiki są tej samej jakości,silnik od tego samego producenta firmy Lifan,te i wiele innych rzeczy uważasz za lepsze wykonanie.Pod górkę ja jakoś swoim Ogarem nie narzekałem na jazdę pod górkę bez problemu rozpędzał się na 4 biegu,a spalanie na poziomie 1,5l/100 km jest realne i spokojnie można zejść do takiego poziomu (niska masa,wąskie koła).Jeżeli te motorowery są takie dobre to dlaczego Zetka jako jedyna została w ofercie na Polski rynku a konkurencja już nie ma w ofercie motorowerów z pionowym silnikiem. Jeszce góra 2 lata i Zetka przejdzie do historii tak jak to się stało z Ogarem 900. Chińczycy wymyślą coś nowego Romet Motors to kupi,naklei swoje logo i będzie się chwalił że to ich kolejny projekt tak jak to miało miejsce z modelem  Division ludzie na całym świecie już to dawno odkryli ale Romet obstaje przy swoim.

Wiesz co do silników w poziomie

-Duzo bardziej wibrują jak silnik przekroczy 8RPM to sie normalnie jezdzie na nim jak na wibratorze !!!!
-Troszkę więcej pala nie wiem jak w ogarkach ale w WS50 to wiecej bierze.
-Przegrzewają sie szybciej od poziomu
-
+tańsze części
+Mniejsza cena zakupu o około 500pln
+ Duzo łatwiejszy w obsłudze skrzyni biegów (mówie tutaj ze jest lepsza skrzynia)


A teraz co do wynalazków Rometa tu masz racje jeszcze z dwa lata i koniec produkcji zetki

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://chelm.zbiorniki-na-szambo.pl