Siema, zmieniłem cylinder. głowicę i tłok na 80, i po zmianie nie mogę odpalić, a najbardziej martwi mnie to że jak odpalam z kopnika to kopnę raz, drugi, trzeci raz, aż w końcu coś się blokuję i nie da się kopnąć i trzeba ze startera, i potem znowu to samo, działa i nagle się nie da..
To wina źle ustawionego rozrządu?
Proszę o pomoc ''daję plus temu kto znajdzie problem dlaczego nie odpala i czego to się dzieje''
Offline
Sprawdzałem dzisiaj w rozrządzie to tak jak by lewa strona była napięta, a prawa też, ale leciutko można było ruszyć łańcuszek.
Offline
Ustaw na magnecie na te znaki tak jak ci Okret piszę , i wtedy sprawdź .
Dobrze wsadziłeś to "gumowe coś" (to poczym łańcuszek się ślizga) w środku ?
Offline
HIMLU to jest ślizg
Zdejmij tą pokrywę łańcuszka i odkręc ten dekielek na pokrywie na magnecie i sprawdz rozrząd, a nie czy łańcuch jest sztywny ... Na magnecie musi byc na drugim znaku a na wałku chyba wiesz.
Ostatnio edytowany przez Okret (2013-04-13 21:50:21)
Offline
Tak, tą czerwoną stroną w stronę łańcuszka.
A jak ustawie na magnecie na T, to co będzie na rozrządzie jak nie będzie się zgadzac, i jak ma być?
Offline
kamilek112 napisał:
Tak, tą czerwoną stroną w stronę łańcuszka.
A jak ustawie na magnecie na T, to co będzie na rozrządzie jak nie będzie się zgadzac, i jak ma być?
Jak nie będzie się zgadzac to musisz przestawic.
Offline
Chodzi mi o to, że jak odkręcę tą pokrywę gdzie jest ta zebatka łańcuszka to jak będzie wyglądać że się nie zgadza?
Offline
Na magnecie tak, a na wałku to ustawiłem tą kropkę do góry i właśnie nie wiem czy to dobrze zrobiłem.
Offline
No na magnecie na T ustawiłem.
Offline
Nie pamietam dokładnie, ale po T powienien byc jeszcze jeden znak na który powinno się ustawic. Przekrec wałem i sprawdz.
*Jeśli się myle z tym znakiem to proszę o poprawę.
Ostatnio edytowany przez Okret (2013-04-13 22:21:10)
Offline