Hej. Mam parę pytań.
1. Co trzeba zrobić z nowym filtrem stożkowym oprócz założenia? Wymiar filtra stożkowego to 31 czy 32 mm?
2. Da się jakoś podnieść moto na lagach? W sensie, jakaś regulacja czy coś?
3. Jak sprawdzić jaką mam zębatkę zdawczą założoną z przodu i z tyłu? Chce wiedzieć na 100%.
4. Oprócz przedłużki amortyzatora można jakoś inaczej go podnieść(chociaż o troszkę) z tyłu?
5. Czy umęczę jakoś bardzo moto jak mu dam podczas jazdy lub na jałowym +10 tyś obr?
Sorrki, że tyle pytań na raz.
Offline
1. Nic nie trzeba robić, tylko zakładas zi jedziesz, wymiar to 28mm, ale rzadko takie są więc kupujemy najlepiej 35mm i to jest gumowe, więc opaska azciska i jest good .
2.Regulacja to tylko twarde/miękkie i na lagach chyba nie ma tylko na tylnich.
3.Zdjąć osłonę i policzyć? Nie ejst to trudne zadanie, ale zapewne 13Z, na tylniej powinno być napisane np. 41T, 46T, a jak nie ma to też nie problem policzyć.
4.Nie, tylko dłuższe amortyzatory, nie wiem z dupy macie te pomysły, podniesiona dupa wygląda brzydko.
5.Na jałowym nie powinno się tak gazować, ale nic nie powinno się stać, podczas jazdy ma lżej bo jest chłodzony itp., ja jeżdżę 6-10k RPM i nic się nie dzieje.
Offline
4.Nie, tylko dłuższe amortyzatory, nie wiem z dupy macie te pomysły, podniesiona dupa wygląda brzydko.
Tylko niestety, ale mój jest troszkę niższy od routera i od zetki 50, zauważyłem, że właśnie on na amorach i na lagach jest wyżej, bo ja jak wpadne w dziure to te niklowane śruby od cylka rysują mi błotnik przedni, a mu te sruby niedotykają..
Offline
Ja w Benzerze mam wysoki przód, a i tak jak pierdynke w dużą dziurę to wali o błotnik i mam już od dawna ślady.
Offline
nie chodzi, że wysoko tylko jakoś dalej to jst
Offline
Więc tak, filtra stożkowego nie polecam, a nawet odradzam! Ja byłem uparty jak każdy mi mówił żeby go nie kupować że oryginalny jest specjalnie wyliczony pod ten silnik i kupiłem go i sobie na nim jeździłem, przyspieszenie miał lepsze nawet można było to odczuć ale po pierwsze: ciągle trzeba było regulować gaźnik ponieważ zecia chlała wache nie tylko do komory spalania ale także do filtra, po drugie bardzo dużo paliła, z moich obliczeń wynika że koło 4,5/100 a normalnie pali koło 2 maks 3/100, po trzecie v-max był mniejszy o około licznikowe 10km/h a po mocnym rozgrzaniu zetka na rondzie albo na skrzyzowaniu na niskich obrotach gasła i czasem nie chciała odpalić, radzę ci zostać przy oryginalnym który jest lepiej wyliczony i stworzony niż w moim przypadku stożek WM sport za 30zł
Offline
^^ Głupoty, nie ma prawa się coś takiego dziać to na pewno nie był filtr bo to nie ma nic do rzeczy, po za tym jak się zmieni filtr to nie trzeba regulować gaźnika, od roku mam stożek i nic się nie zmieniło, a nawet jest lepiej, po za tym dźwięk na oryginalnym jest jak odkurzacz, serio.
Offline
To komu wreszcie wierzyć?
Offline
Offline
rekoz. napisał:
To komu wreszcie wierzyć?
Uwierz mi, chyba mam większe doświadczenie, niż pierwszy lepszy kierowca.
Offline
GumiS123 napisał:
rekoz. napisał:
To komu wreszcie wierzyć?
Uwierz mi, chyba mam większe doświadczenie, niż pierwszy lepszy kierowca.
Yhym... czekaj jak wstanę i ogarnę się z tego śmiechu to dam jakiś porządny komentarz...
Offline
Te filtry które mamy montowane w Zetkach są także montowane w Z-150 i dają rade ..
Więc po co wywalać kasę na stożki skoro seryjny jest w porządku ?
Offline
1. Nie zakładaj stożka, tylko wpuszcza syf i pył do silnika, nasze filtry dają rade w 15o cc to po co ci więcej?
2. Chyba nie ma, ale po co?
3. Fabrycznie jest z przodu 13 a z tyły chyba 48 albo 49
4. Po co ją podnośic jest już wysoka
5. Czasami nie, ale ja bys mu dawał cały czas to tak
Offline
Filtr owszem może zaciągać kurz do silnika, ale jak zamoczy się wgo chociażby w zwykłym oleju silnikowym to kurz będzie zostawał na filtrze, a nie w silniku.
Offline