Panowie mam do was pytanie a mianowicie jak powiększyć moc silnika nie chodzi mi o v-maxa lepszego ale oto gdy jade w dwie osoby to tak wolno wchodzi na obroty że to jest masakra i chcialbym coś zrobic żeby lepiej zbierał sie w dwójkę
Dzisiaj jechałem z kumplem na 4 mieliśmy 8-8.5 tyś obr i dalej nie chciał się wkręcić ale była galanta górka i depnolem mu na fula to wskoczyły max obr to wtedy czulem że silnik dopiero pracuje i nie ma muła a takto beeeee i jedziesz
Czekam na odpowiedzi
Offline
dodoatkowo trzeba pamietac ze silnik z zetki ma rodowod z Hondy Cub która ma ... duzo lat (nawet sie rymuje, hehe) a charakteryzuja sie one malym spalaniem ale i niezbyt wielka moca
Offline
No samemu to raczej rzadko jeżdże ale jak trzeba w dwie osoby to jakoś jedzie i nie jest tak źle jak napisałem i jak wam sie wydaje i idzie to przeżyć
Jutro jeszcze dobrze wyczyszcze filtr powietrza, świece i zaleje nowym olejem może cos się poprawi
Raczej do silnika sie tak ostro nie dotykam bo stary sie do mnie pruje że fabryke poprawiam ale takie rzeczy to raczej norma i prędzej czy puźniej trzeba to będzie zrobić
Offline
no oczywiscie- ten silnik jest wzorowany na hondzie cub- a nie jej odwzorowaniem- drobna roznica w slowach
Offline
PickNick napisał:
Zetka posiada ten sam, z kilkoma zmienionymi szczegółami, pogorszeniami i ulepszeniami jak w cb50. I to jest protoplasta naszych silników.
I tu sie zgodzę - ale Honda CB50 i Honda Cub to 2 rożne motorowery ...
To jest honda CB50 (od razu widać podobieństwa silnika)
A to Honda Cub:
I silnik od niej - jak widać zupełnie inny - podobny do Ogarowego (900):
Picknick ma racje - mamy silnik "od CB50" - ale koledzy piszący o Hondzie Cub są w błędzie
Ogar 900 jest zprojektowany na bazie CUB (i ma bardzo podobny silnik) - ale z Zetka Honda Cub nie ma nic wspólnego ...
Ostatnio edytowany przez shad0v (2011-04-29 19:33:27)
Offline