Tak jak w temacie, mianowicie chodzi o obrotomierz. Jechalem sobie ladnie te 60km/h po czym obroty spadly mi z 8k na5k, na poczatku myslalem ze poprostu mi zgasl, zatrzymalem sie i slucham, a on dalej chodzi (na obrotomierzu bylo 0) teraz tak na sluch jak mu przygazuje to srednio zaniza mi od tamtego momentu o jakies 3 tysiace obrotow. Wiecie moze co sie stalo? da sie to jakos naprawic?
Offline
Miałem podobną sytuację, obrotomierz padł mi już nie pamiętam przy jakim przebiegu, rozbierałem go i mechanicznie wszystko jest w porządku więc może u cb jest tak samo i trzeba szukać przyczyny gdzie indziej.
Ostatnio edytowany przez kubas11117 (2012-05-27 01:17:00)
Offline
Nie, gwarancje straciłem po 3 tygodniach eksploatacji. Jeżdżę bez obrotomierza, bo jedyne do czego on mi był potrzebny, to żeby wiedzieć czy silnik nie zgasł jak na światłach stanął obok tir, ale jak traci się pewność to wystarczy dodać lekko gazu i wszystko wiadomo.
PickNick nie wiem co sypiąca się elektryka ma do wibracji. Byłem u znajomego elektryka, pozaglądał w zakamarki zetki i powiedział, że zetki mają strasznie słabą instalację elektryczną więc daj spokój z tymi wibracjami.
Offline
PANOWIE PNOWIE ELEKTRYKA JEST W PORZADKU TAK SAMO JAK I WIBRACJE NIE MAJA NAJMNIEJSZEGO WPLYWU NA DZILANIE OBROTOMIERZA MIANOWICIE PRZYCZYNA LERZY W LEWEJ STOPCE POJEDYNCZEJ DO PODPARCIA MOTOROWERU NA MOCOWANIU OWEJ STOPKI JEST TAKA ZIELONA ŚRUBA KTÓRA JEST WŁĄCZNIKIEM I WYŁĄCZNIKIEM OBIEGU PRĄDU DO ZAPŁONU. W ZWIĄZKU Z TYM PODCZAS KORZYSTANIA Z TEJŻE STOPKI SRÓBA SIĘ LUZUJE I POWSTAJĄ DROBNE SPIĘCIA KTÓRE ZAKŁUCAJĄ POPRAWNĄ PRACĘ SILNIKA. MOJA RADA: WYSTARCZY PORZĄDNIE DOKRĘCIĆ SRUBKĘ I KORZYSTAĆ Z PODSTAWOWEJ STOPKI DO STAWIANIA POJAZDU A AWARJA Z OBROTOMIERZEM PRZEJDZIE DO ODLEGŁYCH WSPOMNIEŃ. :d POZDRAWIAMI ZYCZĘ SZCZĘŚCIA
tomekdobrzynski19@wp.pl
Offline
Nie mam takich problemów jak panowie nie wiem moze w waszych starszych tak jest, ja mam z grudnia i obrotomierz i prędkościomierz śmiga elegancko na blokadach 50km/h max. Z samochodem mierzone , juz odblokowałem sobie ; ) ścigacz to to nie jest wibracje lekkie ma ale zetka godna zakupu, dużo lepsza od gb street i barton fighter motorowery którymi jeździłem. Nie mam pojęcia co macie z tym obrotomierzem. Mnie tylko Denerwują ciężko wchodzące biegi:|
Offline
No moje zetka jest z marca jescze takze powiem szczeze ze bylo w niej kilka niedopracowan mozliwe ze zostaly one poprostu skorygowane w pozniejszych modelach.
Offline
Koledzy ze wszystkich wad jakie wymieniliscie to te wibracje ale z tego co sie orientuje w bartonach itp wymieniali śruby mocujące silnik i dawali podkładki sprężynowe albo gumowe i nie było drgań. A co do biegów chodzą lekko tylko czasami jak stoje wbije 1 to potem nie moge na luz wrzucic musze ruszyć kawałek i dopiero wejdzie luz.
Offline
A ja też mam probemy z obrotomierzem po przejechaniu ok 1750 km obrotobierz zamiast na 0 stawał na 3 k obrotów i jak jechałem to zamiast 12 k o taką odległośc 3 k wykraczał poza granicę 12. Wymienili mi go na gwarncji ale tużprzed końcem sezonu znowy sie zepsuł ten nowy obrotomierz i znowu muszę iść no gwarancji go wymienić.
Offline
Witam. Również mam problem z obrotomierzem i licze na pomoc:)
Już miałem raz wymieniany obrotomierz bo mi zdechł.
Moja zetka jest zablokowana (po wymianie zębatki na tyle, bo stara była krzywa, ale także na 52zęby) i kręci do 7-7,5 tys. a potem odłacza(predkosc 40-42km/h). Chciałem sobie (co jakiś czas tak robię) zaszaleć i z górki pociągnąć trochę szybciej bo wtedy wreszcie można poczuć 65(to v-max mojej Zetki). Po chwili szaleństwa wróciłem do standardowych 6,5tys. (zetka jeszcze nie dotarta) ale wskazówka zaczęła skakac jak wahadło miedzy 5-7tys. I skacze sobie tylko w tych obrotach, jak zeszłem poniżej 5 tys. wskazówka się uspokoiła. Potem jak wracam na 6,5 tys. to wskazówka znowu zaczęła udawać wahadło. Co robić?? Bo jechać znowu do serwisu nie chce bo potem zetka stoi 2 tygodnie w serwisie i nie moge jeździć- jakieś propozycje??
Offline
Macie podkładki gumowe w zegarach? bo ja mam i niemam takich jak wy problemow i 100%dobrze pokazuje licznik i obrotomierz przy wszystkich obrotach...
Offline