Otóż mam cały czas ten sam problem, że zetka po wyżej 6,5rpm zaczyna się dusić i bardzo powoli i z trudem (szarpie )wchodzi na obroty wyższe niż 6rpm. Co gorsza spadek V maxu oraz nocy .. Gaźnik był regulowany w serwisie po 1500 km (aktualny ptzebieg 1600)od momentu kupna mam ten problem. Filtr również czyszczony. Modól odblokowany jak stoi na luzie to wkręca sie na max jak dam mu szybko duzo gazu to gaśnie ( no chyba ze jest na ssanu to jest ok i lepiej sie wkreca i przyspiesza ). Co jakis czas zdaza mi sie (bardzo zadko ) ze wtrakcie jazdy nagle wogóle przestaje sie wkrecać i staje i nie chce odpalic. A i jeszcze jedno . Ile wasze zetki na normalnych zebatkach jak sie jedzie samemu pod taką średnią górkę jadą i na jakim biegu bo moja tylko na 1 biegu jedzie i max 16 km/h i czy jak dacie na luzie szybko duzo gazu to tez wam gaśnie ?? Blagam pomóżcie tak sie nie fa jeździć:( ( z góry przepraszam za ortografie ale pisze na tel i mam mega dysleksje .
Ostatnio edytowany przez Janekolav (2013-06-13 07:54:16)
Offline
Jeśli masz tak od początku to jak zrobiłeś 1600km??? Zmień serwis albo sam reguluj
Offline
Jest na gwarancji . Przełożenie mam standardowe ( nic nie zmieniałem czyli chyba 13z ) Ja już kilka razy byłem w tym serwisie gdzie mi robią przeglądy gwarancyjne i mówiłem co się dzieje a koleś mi nato zawsze odpowiada ,, to tylko 50 z jednym cylindrem " ja to rozumiem ale czy 50 na standardowych przełożeniach odblokowana nie powinna pod taką średnią górke jechac chociaż 25/h( jadąc w pojedynkę ) i to np na 2 biegu ?? Ostatnio podobno nawet minimalnie mi wzbogacił skład mieszanki ( może minimalnie pomogło ale nadal pod góre jedzie to licznikowe 16km /h a żeby się rozpędzić powyżej 45/h czyli ponad 6,5 tys obr to zaczyna się szarpanie itd i dopiero po długim czekaniu zaczyna powoli przekraczać te 6.5 tys .( to co pisłem powyżej)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ostatnio edytowany przez Janekolav (2013-06-13 17:16:44)
Offline
Janekolav napisał:
Jest na gwarancji . Przełożenie mam standardowe ( nic nie zmieniałem czyli chyba 13z ) Ja już kilka razy byłem w tym serwisie gdzie mi robią przeglądy gwarancyjne i mówiłem co się dzieje a koleś mi nato zawsze odpowiada ,, to tylko 50 z jednym cylindrem " ja to rozumiem ale czy 50 na standardowych przełożeniach odblokowana nie powinna pod taką średnią górke jechac chociaż 25/h( jadąc w pojedynkę ) i to np na 2 biegu ?? Ostatnio podobno nawet minimalnie mi wzbogacił skład mieszanki ( może minimalnie pomogło ale nadal pod góre jedzie to licznikowe 16km /h a żeby się rozpędzić powyżej 45/h czyli ponad 6,5 tys obr to zaczyna się szarpanie itd i dopiero po długim czekaniu zaczyna powoli przekraczać te 6.5 tys .( to co pisłem powyżej)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mój szerszeń pod górkę na fabrycznej poj.50cm. i seryjnym przełożeniu po odblokowaniu jechał spokojnie licznikowe 60 km/h. Dla ciebie mam kilka rad.Po pierwsze spróbuj zmienić moduł na inny odblokowany i sprawdz czy Zetka idzie lepiej jak jest poprawa to wiadomo co zrobić.Po drugie wyjmij wkład filtra powietrza i pomykaj bez wkładu.
Offline
Nawet 13/41 50cc + waga 100 kg szedł mi na 3 pod górki, coś jest nie tak.
Offline
Gost Rider napisał:
Po drugie wyjmij wkład filtra powietrza i pomykaj bez wkładu.
Nie no, super rada...
Offline
Bez filtra ??? to chyba nie najlepszy pomysł ??
A i czy może mieć zaczenie świeca ??? (coś by to zmieniło jak bym kupił NGK ??
Offline
Gość
To tak:
-objawy masz jakbyś na ssaniu jeździł cały czas..
-wyreguluj gaźnik sam (jak nie umiesz to sa poradniki ) kręcić śrubokrętem chyba umiesz
-możesz ściągnać gumke od filtra i zobaczyć czy blaszka od ssania się dobrze otwiera (tak profilaktycznie)
-może to ten moduł ?
Ogólnie to na odległość w takich sprawach ciężko pomóc , szukaj ,kombinuj ,sprawdzaj i nie baw się w serwisy ale jak kto woli
A co oznacza ze swieca jest okopcona mam zwiekszyc bogatość mieszanki czy zmniejszyć. I co mi da jak sobie kupie ś
wiece ngk ??
Offline
witam przyłonczę się do wątku otóż też mam motocykl romet zetka 50 nabyłem w czerwcu tego roku i docierałem sobie go tak jak zalecają w instrukcji i po przejechaniu 1250 km z zetką \zaczeły się dziwne problemy otóż gdy dam mu więcej gazu to muli go gaźnik był regulowany 2 razy i czyszczony a wcześniej jeszcze w serwisie mi go ustawiali ale serwis to serwis gościu dość że się nie znał na wyregulowaniu gaźnika to się jeszcze wpiepsza i niepotrzebnie kręci ale to już zostawmy i po przebiegu 1250 km zauważyłem że w tłumniku zbiera mi się jakaś ciecz wygląda na to że woda i dzieje się to tak jak motorek odpalam na zimnym silniku a gdy się rozgrzeje to wyparowywuje i mam teraz pytanie czy to może być wina bęnzyny ?? ale to nie bardzo możliwe bo wylałem tamtą i zalałem świeżego paliwa albo coś może być z modułem ?? do serwisu go nie hce odawać bo ja już wim jak oni mi to naprawią .Przepraszam za błędy ortograficzne i z góry dziękuje za pomoc
Offline
jeżyk16 napisał:
witam przyłonczę się do wątku otóż też mam motocykl romet zetka 50 nabyłem w czerwcu tego roku i docierałem sobie go tak jak zalecają w instrukcji i po przejechaniu 1250 km z zetką \zaczeły się dziwne problemy otóż gdy dam mu więcej gazu to muli go gaźnik był regulowany 2 razy i czyszczony a wcześniej jeszcze w serwisie mi go ustawiali ale serwis to serwis gościu dość że się nie znał na wyregulowaniu gaźnika to się jeszcze wpiepsza i niepotrzebnie kręci ale to już zostawmy i po przebiegu 1250 km zauważyłem że w tłumniku zbiera mi się jakaś ciecz wygląda na to że woda i dzieje się to tak jak motorek odpalam na zimnym silniku a gdy się rozgrzeje to wyparowywuje i mam teraz pytanie czy to może być wina bęnzyny ?? ale to nie bardzo możliwe bo wylałem tamtą i zalałem świeżego paliwa albo coś może być z modułem ?? do serwisu go nie hce odawać bo ja już wim jak oni mi to naprawią .Przepraszam za błędy ortograficzne i z góry dziękuje za pomoc
Wymień moduł zapłonowy na odblokowany,świece na NGK lub inną nie chinską oraz wyreguluj gażnik.
Offline