Zetka jest bardzo dobrze wykonana i mało awaryjna.
Nie jest to motorower który ma sportowe osiągi ale za to mało pali
Ma też swoje minusy (tak jak każda maszynka) , jest trochę za ciężki jak na ten silniczek , seryjnie przełożenia to jakaś tragedia (13/52) i te nieszczęsne zegary
Choć ja mam 4200 km i zegary działają jak złoto .
Na twoim miejscu pomyślałbym między zakupem ZETKI lub ASTONA .
Aston też jest dobrą maszynką z dobrą ramą ale też idealny nie jest (tak samo jak zetka)
Jest wyższy od Zetki i ma lepsze przełożenia seryjnie .
Ale ma np. węższe opony niż Zetka .
Ich wspólną cechą są bardzo dobre ramy wręcz nie zniszczalne
W Astonie jest rama od - K125
A w Zetce od - ZK 125 , Z-150
Pozdrawiam , LWG !
Offline
Ja mimo że jestem posiadaczem zetki i razem dużo przeszliśmy radził bym ci brać am6
Na początku byłem zadowolony z jej osiągów ale z czasem coraz bardziej mi brakowało .
Sam silnik 4 t jest oszczędniejszy niż 2t <ale za to ma mniejszą moc i nie jest tak podatny na tuning>
Co do spalania moja zetka po wszystkich przeróbkach między innymi cyclek 72ccm pali niecałe 4l
<jeżeli korzystam z mocy którą ten zestaw oferuje> a silnikiem 2t spokojnie zmieścisz się w tym spalaniu
osiągi będziesz miał te same/i jeszcze zostanie zapas mocy .
Z motorów które mogę ci zaproponować z ,,am6,, to derbi gpr do 2004
(tylko z tego co się oriętuje jest to trochę inny silnik niż np w aprili
- czyli nie am6 ale bardzo podobny <nie jstem na 100% pewien>)
Offline
HIMLU Aston ma obie 18 calowe fele na oponach 2,75 i 3,00 i to wystarcza do tego mniejsze opory toczenia
13 000 km Astonem bez awarii, dosyć mocna eksploatacja
Seria 50cc > 70k/h
72cc > 84k/h
Mniej zbędnych rzeczy masz w Astonie, np. jakieś zawirowywacze, katalizatory, tłumik jakaś puszka, tego w Astone nie ma i nie trzeba bawić się w jakieś spawania, wycinania.
Do tego wyższa pozycja za kierownicą, a jak dokupisz szybkę za 80 zł to już całkiem inny i piękny motocykl
Wyżej ^^
Co Ty gadasz? Ja na 72cc, poprawionej elektronice itp. na pełnej mocy spalam 2,6/100
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-16 23:22:07)
Offline
GumiS123 napisał:
Wyżej ^^
Co Ty gadasz? Ja na 72cc, poprawionej elektronice itp. na pełnej mocy spalam 2,6/100
U mnie z spalaniem podobnie jak u cb GumiŚ , może minimalnie więcej bo iglice podniosłem .
dolby0101 , coś nie wierze żeby ten silnik był wstanie tyle spalić ;p
Offline
Nawet 125cc nigdy nie łyknie 4L, Pick pewnie zaraz się wypowie nt. spalania, a ja stawiam na 3L przy kacie w mieście
Ja nie podnosiłem iglicy nie ma takiej potrzeby, osiągam pełną moc w bardzo szybkim czasie, a przy eko jeździe schodze do 2,2 L.
Offline
Przy pałowaniu 125 cały czas wychodzi mi 2,5 z kawałkiem(2,6-2,7)/100. Jakbym jeździł cały czas prawdziwe i realne 60 km/h, to nie wiem czy bym zeszedł poniżej 1,5/100. Romecik wtedy sunie na 1/10 rolgazu, mając 5000 obrotów. Gdyby tak pyrkał i sunął przy 90 km/h, to mi fazer nie potrzebny.
Offline
TO wtedy każdy by k-125 śmigał
Offline
Jeżeli masz zamiar dojeżdżać do szkoły,wyjazdy turystyczne to nie kupuj niczego z am6 koszta eksploatacji są ogromne w porównaniu do konkurencji z Chin pomimo tego że to jest z Chin.Jeżeli potrzebujesz motorower z pionowym cylindrem kup coś innego za ponad 3-3,6 tyś.zł można kupić Baron TZR,Benzer GSR,Benzer Aston które są także z pionowym cylindrem z lepszą elektryką(8-cewkowe iskrowniki,lżejsze koło magnesowe),zdecydowanie lepiej skonfigurowane (koła p+t 18 cali) lepsze przełożenie,wyższe od Zetki która jest TAK SAMO AWARYJNA,JEJ JAKOŚĆ JEST NA PODOBNYM POZIOMIE JAK INNE MOTOROWERY Z PIONOWY CZY POZIOMYM SILNIKIEM(z małymi wyjątkami).I co najważniejsze konkurencja dla Zetki jest o kilkaset złotych tańsza.GumiS123 jest tego najlepszym przykładem że po co płacić za logo pegaza jak można mieć to samo a nawet więcej za mniejsze pieniądze.Na koniec jeżeli nie rozważałeś takiej propozycji to proponuję jakiegoś bzyka z poziomym silnikiem typu.Barton Fighter,Junak 901 RS i inne oprócz Zipp Neken,Zumico GR 500,GB Street te modele odradzam ze względu na konstrukcję ramy. Części do tych pojazdów są tanie i łatwo dostępne.
Offline
Dałem 3500 zł, wy daliście +4000 zł i miałem przez cały okres eksploatacji mniej awarii niż kto kolwiek
Jedyną poważniejszą awarią była spalona wiązka kabli, z mojej winy, bo chwilowo postojówke miałem na prowizorce i się postykały kable i spięcie poszło (to wszędzie jest możliwe ;D), ale godzinka na splecienie nowych kabli i jak nowy . Po za tym nie wyskakują mi żadne biegi mimo dużego przebiegu, nie mam problemów z akumulatorem, ani elektryką, z przodu ciągnę od 3000 km żarówę samochodową 60/55W H4, a ZK aku padają już na seryjnych :X.
Ogólnie dużo mniej pierdółek i zabawy, raptem dwa plastiki i tyle Piękne, białotarczowe i mocne zegary
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-17 14:56:00)
Offline
Ja dałem 3600
Offline
GumiS123
Z tego co wiem Blureyy niedługo dojdzie do 15000 km, przez ten czas przepalona jedna tylna żarówka.
Sprzęty na ramach k125 i zk125/150 są na prawdę bezawaryjne, całkiem inny świat od innych tej klasy pojazdów, czy chińskich i markowych kibli.
Offline
U mnie w salonie Zetka z 2012 kosztuje 3499 zł a nowa 2013 3999zł. I mam pytanie czy coś poza wyglądem się zmieniło w Zetce ? Dzięki za odpowiedzi Naprawdę pomagacie
Offline
PickNick napisał:
GumiS123
Z tego co wiem Blureyy niedługo dojdzie do 15000 km, przez ten czas przepalona jedna tylna żarówka.
Sprzęty na ramach k125 i zk125/150 są na prawdę bezawaryjne, całkiem inny świat od innych tej klasy pojazdów, czy chińskich i markowych kibli.
Jedno pytanko, bo szykuje się przekładka u mnie i chodzmi mi tutaj o taką dziurkę na dwie śruby w głowicy w silniku od K-125, do czego to jest i czy można to zaślepić, bo w Astonie nie będę miał gdzie tego podpiąć.
Offline