Witam. W przyszłości zamierzam kupić sobie swój pierwszy jednoślad. Prawdopodobnie będzie to jeden z tych dwóch, tylko nie wiem który wybrać.. Czy opłaca się dać to 1000zł więcej do Zetki? Czy różnice są aż tak bardzo wielkie, czy małe? Jak z awaryjnością?
Dopisałem prefix do tematu, proszę o nim nie zapominać. /Slawkowski
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-07-12 07:58:08)
Offline
Ja miałem ten sam dylemat.Wybrałem zecie:DMniejsze wibracje bo cylinder PIONOWY ,jest ładniejsza i silnik prawie nie do zajechania.Według mnie zecia ma lepszy silnik i jest ładniejsza i wydaje mi się że silnik nawet lepszy (wytrzymalszy)od AM6.Wygląd to już kwestia gustu,ale choćby ze względu na mechanikę brał bym zecie i ze względu na lepszy komfort jazdy (wibracje itd.)
POLECAM ZECIĘ
Ostatnio edytowany przez marcint6070 (2013-07-11 21:10:34)
Offline
Również polecam Zetke
Dobry , wytrzymały motocykl .
PS: Wpadnij do "Powitalni" -- http://zetka50.pun.pl/viewforum.php?id=29
Offline
marcint6070 napisał:
Mniejsze wibracje bo cylinder poziomy
Chyba pionowy
Ja też polecam zecie, jednak jezeli chodzi o jazdę to ws jest troszkę szybszy..
Offline
Ta sorka PIONOWY pomyłka:DMyślałem o routerze akurat i tak napisałem
Offline
Kolega ma routera i jest szybszy ale nieraz jak go przymuli a ja swojemu dobrze w pizde dam to go biorę ale jak się rozpędzi to zostaje w tyle Ogólnie jak się przejechał zetką to twierdził że wygodniejsza i wgl.
Offline
Ja również zetke, tak jak koledzy wyżej, na te wszystkie ws, gb mówimy ze znajomymi "orkiestra" jak jadą to wszystko brzęczy ,
ogólnie jak dla mnie Zetka ładniejsza
Offline
WS, nie przepłacaj.
Offline
Jak masz kasę to bierz zetkę. WS'em nie jeździłem, ale siedziałem na nim i zetka mi się taka bardziej rasowa jakby wydaje. Tak jak wcześniej już mówili zetka to solidny moto, chociaż z tego co słyszałem, to WS też jest dosyć solidny. I moje zdanie jest także takie, że nowej się nie opłaca kupować, lepiej rozejrzeć się za zadbaną używką i np. za taką, która jest jakoś ubrana (upiększona), cylinder może zmieniony, bo wtedy zaoszczędzasz dużo pieniędzy i pracy, a kupując nowego raczej nic nie zyskasz, oprócz przekonania, że jesteś jej pierwszym użytkownikiem, co nie do końca może być plusem, bo w niektórych przypadkach ZADBANA używka może być w lepszym ''stanie'' niż ta nówka ( mowa tu o wyregulowaniu, poprawieniu niektórych szczegółów, które przeszkadzają wyjeżdżając na nowym moto), a poza tym wątpię żeby nawet modele, które mają powyżej 10k km, miały jakiś wyeksploatowany silnik albo inne podzespoły.
Offline
Jakbym miał wybierać (a nie miałem nawet okazji siedzieć na WS), to mimo wszystko wybrałbym bym Zetkę, chociaż by z tego względu, że jestem z niej zadowolony i nie chciałbym ryzykować kupnem czegoś gorszej jakości.
Offline
Jak by zetka kosztowała tyle co rok temu (3300zł) to jak najbardziej zetka, ale z racji tego że chodzi po 4000zł i w górę to lepiej wźiąść routera bo dostaniesz praktycznie to samo, nawet z mocniejszym silnikiem. Zastanów się lepiej czy nie szukać używek bo przy późniejszej sprzedaży nie stracisz pieniędzy i przy zakupie nie wykosztujesz się tak bardzo. w dodatku do używki założysz sobie od razu 72 i za pieniądze zaoszczędzone na kupnie używanego motorka dopracujesz sobie go wizualnie (tłumik, sakwy, szyba, malowanie, kolorowe paski itp.) i będziesz miał pojazd idealny zarówno w przypadku zatki jak i routera.
Offline
W przypadku brania używki to wziąłbym ZK, trzeba się rozglądać nasilowski12 ostatnio trafił na niezłą okazję
Offline
jeździłem wsem i szczerze powiem, że zetka wygodniejsza. Ale jakbym miał wybierać znowu to Benzer Aston/GSR albo Honda CBR 50
Offline
Chciałbym raczej coś nowego, bo blisko mnie nie ma za dużo ciekawych używek, zresztą mam blisko salon "ROMET" ;P
Ja motorek kupie sobie niestety w jesień-zimę, gdyż rodzice mają kilka rat do spłacenia... ;/ W jesień lub zimę, jak nie ma sezonu to raczej ceny powinny być niższe?? ;o
(ps. Na forum routera, każdy polecił mi routera, a na forum zetki, (prawie)każdy zetkę. xD)
Offline