A więc. Tak jak w tytule. Moja Zetka ma problem z odpalaniem. Od niecałego tygodnia coraz gorzej. Przeczytałem poradnik jak ustawic gażnik. Ustawiłem dobrze wszystkie śróbki ale gdy już się przejechałem kawałek, zgasiłem to już jak silnik sie zrobił zimny to tak samo musiałem kombinować żeby odpalił. Niby ssanie dobrze ustawiam. Odpali, nieważne jak bym ustawił gażnik nie chce wskoczyć na wyższe obroty niz 7 tyś (moduł mam wymieniony na nowy).Czasem odpali po kombinowaniu i na te obroty wskoczy a czasem nie. Pomózcie. Muszę siostre do pracy wozić a czuje ze niedługo sie rozsypie moja Zetka. Da się coś samemu zrobić czy do mechanika tylko ?
prefix! Gumiś.
Ostatnio edytowany przez D8nitro (2013-07-15 13:21:08)
Offline
Zimną Zetkę odpalaj na ssaniu z lekkim ruchem manetki, a po chwili jak złapie obroty wyłączasz ssanie. U mnie jest tak, ze jak wystygnie to muszę zakręcic na ssaniu, wyłączyc ssanie i odpalic bez, wszystko smiga.
Nowy moduł nie zawsze oznacza, że jest odblokowany, mogli Ci sprzedac zablokowany, mozesz sprawdzic czy na luzie zakreci wyżej. Jesli nie to źle wyregulowany gaźnik, bo nawet na zablokowanym powinien zakręcic powyżej 7k.
Poszukaj na allegro odblokowanego modułu nawet za 10zł są dobre.
PS. Dodaj prefix do tematu.
Ostatnio edytowany przez MrTrash (2013-07-15 13:08:37)
Offline
We wrzesniu moduł kupiłem i do teraz było wszystko wporządku. Zrobiłem tak jak napisałes. Odpalił ale doszedł tylko do 6 tyś. Regulowałem gażnik a i tak wyżej nie chciał wskoczyć.
Offline
Biały osad na elektrodzie
Duże nagromadzenie osadów powstałych z dodatków w oleju i paliwa na izolatorze.
PRZYCZYNA: dodatki, szczególnie w oleju, mogą tworzyć osady w komorze spalania i na świecy zapłonowej.
SKUTKI: osady mogą wywołać zapłon żarowy i wywołać spadek mocy, a nawet spowodować uszkodzenie silnika.
CO ROBIĆ : sprawdź ustawienie silnika. Ewentualnie zmień gatunek oleju.
info z internetu, świeca powinna mieć jasno-brązowy, kawowy kolor .
Ostatnio edytowany przez dawid157 (2013-07-15 13:45:43)
Offline
Kolego, czekaj Jeżeli chodzi Tobie o kolor osadu na elektrodzie w świecy to czarny. Jaka jest tego przyczyna bo dosyc szybko zrobiła się czarna ?
Ostatnio edytowany przez D8nitro (2013-07-15 13:49:51)
Offline
podnieś iglice o ząbek i regulacja gaznika
Offline
Iglice zostaw w spokoju kolor świecy jest czarny bo prawdopodobnie dostaje za bogatą mieszanke . Trzeba wyreguować gaźnik .
Offline
Wyregulowałem gaźnik już chyba setki razy i nadal ma problemy z odpalaniem. Jak bym go nie ustawił to i tak tych 9 tyś obrotów nie chce złapać. Nawet się tak szybko na obroty nie chce wkręcić jak przed tygodniem. Udało mi się nawet raz wyregulować tak żeby szybko obroty łapał w sobotę na wieczór ale w Niedziele rano znowu nie chciał odpalić i znowu kombinowanie. Teraz to chyba do mechanika. Już mi się odechciało tymi śrubkami ciągle kręcić jak mu się nie chce na obroty wejść.
Offline