Witam. Mam problem z moją Zetką, gdyż jak dodam gaz fa fulla, dzieje się coś takiego, jak by po prostu odcinało zapłon, tylko nie wiem co jest tego przyczyną. Bardzo proszę o radę. Tutaj podaję link z filmikiem. Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=gGhLZzb4 … e=youtu.be
prefix / Gumiś
Offline
Kręć ją tak dalej to długo potrzyma.
Offline
Wiem że tak nie wolno robić i tego nie robię. Ale jak kiedyś normalnie mi szła do 60km/h bez żadnych problemów to teraz ledwo dochodzi do 50 przez to że ją tak odcina. I nie pytam się oto jak mam ją kręcić tylko oto co zrobić by nie było tego odcinania.
Offline
pierwsza sprawa układ zapłonowy: moduł, cewka, fajka, świeca
wyreguluj jeszcze gaźnik
Offline
i prefix w temacie
Offline
może mieć, u mnie jak mieszanka była za słaba to właśnie przy 60 wyglądało jak odcięcie. Sam się zdziwiłem i moduł sprawdzałem ale to samo było. Dopiero wzbogacenie mieszanki pomogło
Offline
A jest to źle gdy się jedzie i takie odcięcie jest? Pytam bo ja tak mam od zmiany modulu, ustawilem iglice tak jak wszyscy -pomoglo do 9.5 tyś ale na wyszych obrtoach nadal jest te,,odciecie,,
Offline
Gaźnik jest wyregulowany perfect. I też wydaje mi się że to może być wina modułu albo czegoś w zapłonie. Ale dzięki za info
Ostatnio edytowany przez lesnik1234 (2013-07-25 19:23:33)
Offline
A może po prostu ja mam moduł do 9.5 tyś?
Offline
To ogarnijcie jakieś inne moduły. Problem jest po stronie układu zapłonowego. Czyli jak mówiłem do sprawdzenia moduł cewka fajka świeca. 9,5 to wystarczające obroty, mi ciągnie niby do tych licznikowych 10,5 ale może ze dwa razy mi się zdarzyło tak skatować
Offline
Jak zmieniłem świece w 125cc na nowa, markowa DENSO to mi taki problem ustał
Offline
jeżeli moduł odblokowany stawiam na podniesienie iglicy,bynajmniej w moim przypadku pomogło;p
Offline