Witam. Otóż, chciałbym wymienić mój seryjny silnik 50ccm na silnik o większej pojemność. Zastanawiam się nad kupnem 110cm lub 125ccm, oczywiście w przełożeniu manualnym. Chciałbym zasięgnąć rady osoby "konkretnej", która może stwierdzić który wybór byłby lepszy
Znalazłem silnik 110ccm : http://allegro.pl/silnik-110-do-los-kin … 46439.html
Silnik 125ccm : http://allegro.pl/silnik-cross125cc-oga … 90498.html
Tak nie na temat, orientuje się ktoś jakie są seryjne zębatki w Routerach ? Tzn. jaka zębatka z przodu oraz z tyłu.
Offline
Zapomnij o tym syfie. Albo szukasz normalnej 125, albo zostań przy 50.
Tu masz super promocję silnika z gaźnikiem za 1340 zł.
http://allegro.pl/nowy-romet-zetka-125- … 69577.html
Na rynku kosztuje to wszystko ponad 1700 zł.
Offline
Brał bym ten co picknick daje.Jest to porządny silnik 156 FMI.A to co ty dałeś to...NO COMENT!
Offline
Czyli 125ccm odradzacie ?? Mogę wiedziec dlaczego ?
Offline
Jednak zostanę przy tym 125ccm. Dlaczego ?? Człowiek najlepiej uczy się na własnych "błędach". Mam pytanie. Obecnie mam zębatki 13/45. Przy pojemności 125ccm jakie polecacie kupić zębatki aby wykorzystać osiągi tego silnika ?
Offline
Po pierwsze zapomnij o silniku 110, bo to jest zwykłą 50, z założonym cylindrem, głowica i wałem, a są to kompletne szity.
Offline
Panowie.. Moja sprawa co kupię naprawdę. a teraz mam pytanie dotyczące zębatek. Obecnie mam 13/45 i jakie dokupić aby wykorzystać osiągi silnika ?
Offline
Kupuj co chcesz, ale unikaj silnika 110
Offline
_reaktywacja_ napisał:
Czyli 125ccm odradzacie ?? Mogę wiedziec dlaczego ?
To co dał Pick to też jest 125 W szkole czytać cię nie nauczyli!? Tylko że ten to jest o niebo lepszy.To jest porządny silnik!
Offline
_reaktywacja_ napisał:
Panowie.. Moja sprawa co kupię naprawdę. a teraz mam pytanie dotyczące zębatek. Obecnie mam 13/45 i jakie dokupić aby wykorzystać osiągi silnika ?
Kupuj co chcesz
Ale ludzie ci dobrze doradzają .
Zębatki 14/45 lub 15/45 będą dobre .
Offline
Mój kumpel kupił do leona silnik 125, co po zatarciu okazało się że to jest 110, wymienił cylek i śmiga, ale zetki 80 nie ma szans dogonić, jedynie na przyspieszeniu zetka minimalnie odstaje.
Jak kupujesz to 125, tylko żeby nie taki kit który dali mojemu koledze
Offline
I abyś nie kupił ze wstecznym biegiem
13/45 ma ziom w 72cc leżączym i jest to idealne przełożenie ;p
Offline
GuMiS napisał:
I abyś nie kupił ze wstecznym biegiem
13/45 ma ziom w 72cc leżączym i jest to idealne przełożenie ;p
Co ty za głupoty wypisujesz 13/45 przy 72cc. silnik 110, bo to jest zwykłą 50, z założonym cylindrem, głowica i wałem i zapomniałeś dodać że skrzynia biegów od 50cc nie pasuje do 110cc Przy takim przełożeniu biegi są tak krótkie że szkoda gadać i silnik się bardzo męczy.Do 72cc optymalne jest 15/45 w zależności od masy pojazdu.Wszystkie poziome silniki 125cc to tak naprawdę to 110cc. Czasami trafia się okazja typu 125cc z rozrusznikiem i aluminiowym cylindrem ale to koszt rzędu 1300zł. Do kamilek112 Zetka 80cc w porównaniu z syfiastym poziomym 110cc wygląda po prostu nie ciekawie bo ma niestety ma gorsze osiągi.U mnie koleś ma Zetke 80cc(przełożenie 15/47) i Zumico GR 500 z silnikiem 110cc(przełożenie 16/41).
Offline
Po prostu kupi 110, 125 to będzie miał gwarantowane problemy i awarie, bo te silniki są po prostu nie udane i słabo zrobione. Osiągi to nie wszystko, chociaż one nieraz mają połowę tego co oferuje pionowy 125...
Offline
13/45 na poziomym 72cc ledwo dociąga do 10 k rpm i toczy się do tego półwieku.
Offline