Witam, na wstępie zaznaczam, iż źle coś piszę (tj. nie w tym dziale itp...) to przepraszam ale jestem tutaj od niedawna... Więc chodzi o to iż posiadam Zetkę 50 2k13 rocznik i przejechałem nią od niedawna ok. 1500km (posiadam ją ok. 4-5 miesięcy) i myślałem nad jakimś tuningiem więc szukałem wszędzie w internecie co można zmienić i mam zamiar zmienić:
- moduł,
- zębatkę zdawczą (w silniku),
- zębatkę tylną (z tyłu przy kole).
Ale wystąpił problem mój rodzic zalecał by aby zmienić tylko zębatki i do tego na zimę cylinder... Ale jestem ciekaw czego nie chcę zmieniać z Zetcę modułu ? I oto moje pytanie co daje odblokowany moduł ? Co zmienia sam wymieniony moduł ? Czy potrzeba przy jego zmianie zmienić coś jeszcze ? Czy wystarczy sam moduł i doda Zetuni mocy ?
Dziękuję i przepraszam jak coś pomyliłem dział tego temu czy coś tego stylu i oczywiście pozdrawiam
Offline
Spoczko ale tylko odblokowuje obroty i pojadę nim 70 km/h ? Czy może jeszcze coś ? [Do ilu obrotów będę mógł kręcić ?] (A co by się stało gdybym nie wymienił modułu lub nie odblokował, a wymienił same zębatki ? Miałby mniej mocy ?
Offline
A no i moduł również powoduje iż obrotomierz wariuje
Offline
U mnie nie wariował, a pojedziesz może 70 km/h w porywach ale licznikowe (przy dużo zawyżającym liczniku).
Offline
Liczy rozumiem, że moduł też daje część osiągów i że czasami warto go mieć odblokowanego ?
Wielki dzięki za pomocną dłoń i wielkiee Pozdroo
Offline
No jak masz zablokowany moduł to idzie ci max 8tyś obr, jak kupisz odblokowany to zetka będzie szybsza i będzie jechać 11tyś obr
Offline
W moim przypadku dał on to że Zetka wkręca się do większych obrotów. Co daje jakieś +10 km/h.
Offline
Odblokowany moduł, odblokowuje Ci obroty i możesz szybciej jechać, ok. 60 na seryjnych przełożeniach.
Czy wystarczy sam moduł to sobie sam odpowiesz po jego wymianie ale raczej nie
Offline
Slawkowski napisał:
U mnie nie wariował, a pojedziesz może 70 km/h w porywach ale licznikowe (przy dużo zawyżającym liczniku).
No nie wiem, moja normalnie leci 70 sprawdzane na różnych motorowerach i volkswagenie t4.
Offline
Zetki produkowane pod koniec 2012 i te z 2013 mają inne przełożenia w skrzyni biegów .
Sprawdzałem z adinike i jego zetka na 14z z przodu wycisła 72km/h .
Nie pisać że liczniki mi oszukują bo pokazują mi bardzo dobrze
Offline
himlu, byc moze, kolega ma 2013 i na 50cc 70km/h cisnie.
Offline
Gdy z HIMLU sprawdzaliśmy v-max to wyszło w granicach 70-75km/h na 50-tce , ale to było już ok. 11tyś obrotów
Ostatnio edytowany przez adinike9 (2013-08-13 01:38:14)
Offline