Witam postanowiłem wyrzucić silnik rometowski i włożyć silnik cagivy mito evo 7.
Niestety nieobeszło się bez przeróbek i to dużych na początek trzeba było odciąć kawałek ramy ta przednia rurka :d. Potem trzeba było kombinować z tylnią zębatka bo jak zauważyliście zębatka z zetki jest mocowana na 4 śruby a z cagivy na 5 i tu miałem dylemat co z tym zrobić postanowiłem oddać zębatke do motortechu i wytoczy mi przejściówke z 4 na 5 śrub.Troszke teraz o silniku kupiłem go od znajomego co miał cagive ale w częściach to nawciskałem mu bajerów i kupiłem silnik,2gaźniki,koło przednie, zacisk z tarczą brembo, lagi, i tylny amortyzator za 300 zł !!.Lecz postanowiłem zajrzeć do cylindra okazało się że jest zatarty cylinder:( jak już wiecie jest to aluminium i trzeba było zanieść na tulejowanie, i kupić nowy tłok Wossnera, wał okazał się w idealnym stanie. Koszty jakie odniosłem to 650 zł na cyl i tłok . Dobra silnik wszedł z oporem teraz zostało do zrobienia przednie mocowanie silnika, przeróbka wydechu żeby wlazł, elektryka, malowanie baku z zetki i tam jeszcze pare dupereli, ważne że silnik udało mi się odpalić kilka fotek
http://imageshack.us/v_images.php?uploads=5
Na zdjęciu jest założona chłodnica i zbiorniczek wyrównawczy ale nie przykręcone do niczego jak by ktoś takie pytanie zadał kombinowałem jakto wszystko podłączyć.
Offline
Sorka ale zdjęcia nie działają A projekt wydaje się spoko
Offline
No projekt spoko, czekam na fotki
Offline
Offline
Jak to gdzie? Na kierownice!
Czekam na rozwój zdarzeń Już widzę, jak cała Zetka lata na boki powyżej 100k/h ;x
Offline
to może być dosyć ciekawe przyznam
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=y8ohc745lhU
gr500 nie lata na boki a Zetka będzie ?
Jak dla mnie ciekawy pomysł:D sam kiedyś nad czymś takim myślałem
Ostatnio edytowany przez karol123 (2013-08-14 23:58:38)
Offline
Czekam aż skończysz
P.S. Ja bym od cagivy nie wkładał bo to bardzo awaryjne silniki, już wolał bym nsr lub rs jak już 2t
Offline