na przeglądzie nie sprawdzają silnika tylko sprawność świateł itd itp
Offline
Opony, stan zawieszenia ITP
Offline
... i prędkość. Ja pojechałem na stację i gość wychodzi, a ja, że przyjechałem na przegląd.
On do mnie: Zasadnicze pytanie... jedzie 45 km/h.
Ja: wszystko ok, jedzie 45.
I gość do mnie: Daj kask.
A ja takie lekkie WTF ?? On wziął kask i sobie moim motorem po mieście pojeździł. Jak wrócił to sprawdził światła i ogumienie. Trochę się zdenerwowałem, że wziął mój kask (cholera wie co u niego we włosach mieszka), ale Zetka na szczęście zablokowana Przewidziałem to Koszt: 51 zł.
Offline
Gościu nie ma prawa jeździć Twoim motorowerem
Offline
Mój ojciec też się brzydko mówiąc wkur***. Ale jakbym mu odmówił, to by powiedział, żebym jechał na inną stację. Następnym razem jak będę jechał na przegląd to wezmę zaiście ciasny kask, taki żeby ten frajer na stacji na łeb go nie wcisnął
Offline
No to tak prawie projekt zkończony.Zostało dać bak do lakiernika wydech gdzieś wcisnąć bo za ch...a nie umie kupić obrotomierz nowy.
Pierwsza jazda moge powiedzieć że ogień z du....y założyłem na chwile predkościomierz z zetki i na 4 biegu mi go brakło a zostały jeszcze 3 biegi.
Filmiki jakieś nakręce tylko śniegu troche napadało więć lipa troche ale nakręce
Offline
Jakieś fotki zrób
Offline
PickNick napisał:
No mi nigdy się nie udało przekroczyć ani zbliżyć do 3/100, a żyłowane na maxa rometowskie 125, a żyłowane na maxa mito DO 6000 rpm to tutaj jest przewaga rometowskiego 125. Co jest śmieszne. Mnie też śmieszy, że ktoś pisze, że ten silnik ma niebotyczne osiągi jak na pojemność. Przepraszam ale jak coś co ma w połowie swoich obrotów aż 5 KONI mechanicznych, to jest to tylko śmiech na sali, albo super surowy wyścigowy silnik nie przeznaczony na drogi publiczne, bo jazda będzie męczarnią.
http://i67.photobucket.com/albums/h294/ … /DYNO1.jpg
Przecież te wykresy z hamowni rs 125, nsr 125 i mito 125 to śmiech na sali i nie wiem kto normalny może to kupić, męczyć się tym("jeździć") i jeszcze zgadzać się na to, że to pali 6-7/100 + 1,5l oleju co daje średnio + 1l benzyny na 100 w przeliczeniu na koszta. A i standardowa mito, mito evo, mito super extra, mito montessa, mito srito mają zwykle po ~24 konie w serii.
Porównaj sobie to do zwykłej cbr 250 z 2011 roku, która pali po 3 no może 3,5/100.
http://i268.photobucket.com/albums/jj26 … oreaft.jpg
przy 5000 rpm, czyli w połowie skali obrotów ma 13 koni mechanicznych! Ponad 2x mocniejszy ciąg od mito 125. Mito przy 6000 ma 9, a ten 19...
O momencie obrotowym to nawet nie mówię...
Więc te silniki osiągów nie mają prawie żadnych jak chcesz spalanie tylko 5-6/100, to masz osiągi rometa 125(wątpie i w to). Jak chcesz mieć mniej więcej normalne osiągi, to musisz wyć jak jakiś wariat tym silnikiem i mieć spalanie o śmiesznej wartości nawet dwucyfrowej... No i śmiesznie się takim silnikiem w trasie jedzie jak chce się jechać np cały czas średnio 80-120. haha
Popatrz na ten wykres dla rs 125(full seria) http://www.motocykl-online.pl/testy/Apr … 125,3747,1 trochę inny co nie? Dodam że cagiva jest jeszcze nieco mocniejsza. https://www.youtube.com/watch?v=pcBBbAw … QE-NoJu-aA
A tutaj info dotyczące PRAWDZIWEGO SPALANIA. haha to ciekawe jak mito przy 5 k rpm ma tylko 5 koni to ile może mieć taka 50 w 4t ?
Offline
tiger457 właśnie niechcący udowodniłeś prawdziwość wpisów kolegów które cytowałeś
CBR-Całkowity Brak Rozumu
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-08-03 16:56:39)
Offline
Elastyczność 50-80 i 50-100 jest absurdalna.
Tutaj masz dyno na żywo a nie "skądś" i to nie byle czego tylko jakiegoś tuningu.
https://www.youtube.com/watch?v=4GtyoQI6N9E
I gównoburze gimbusów bo jak to, przecież rs 125 standardowo ma po 40 koni.
haha to ciekawe jak mito przy 5 k rpm ma tylko 5 koni to ile może mieć taka 50 w 4t ?
Porównaj coś co pali podobne ilości paliwa.
Np. jakiegoś fajnego tysiaka.
Offline
Sam miałem nsr 125, a teraz mam chińczyka, więc mogę powiedzieć, że moim zdaniem outer ma racje, ale tylko po części. Załóżmy, że ktoś mieszka w okolicach, gdzie drogi są szerokie, szybkie i ogólnie nadające się do zapierdzielania. To wiadomo, że kupi 125 w 2t, skoro i tak nie zależy mu na elastyczności, bo każde 125, które będzie miał, będzie cisnął do samego końca. A znowu jak ktoś woli turystyczną jazdę (np. ja), to wybierze 125 w 4t, którym będzie miał możliwość jechania jak chce, a nie jak nakazuje to charakterystyka 2t, (albo lamisz, albo zapierdzielasz).
Ostatnio edytowany przez bumek (2014-08-03 19:45:04)
Offline
Tam jest błąd i to są osiągi wersji 24 km (częściowo zablokowana) lub pomiar z pasażerem.Realnie wersja odblokowana ma 6.5 do 100km/h a yzf r 125 ma 2x tyle .Dowód /www.youtube.com/watch?v=81rtAa7BiXc&list=UU9PAD3WbdV23-QE-NoJu-aA a tutaj rs https://www.youtube.com/watch?v=GacYLbs … E-NoJu-aA. Dobra, nie jestem już gimbusem , ale z pewnych źródeł wiem że nawet szećseta bierze od 5 do 10 litrów a 125 2t mniej. Litr? bierze średnio 8 i mi nie wmówisz że nie chyba że jeździsz jak dziadek.heheh wiem że te wykresy co ty podajesz to są one ze strat na skrzyni i podawane są na kole a to nie fair bo nikt w branży motoryzacyjnej tego nie robi .To kłócenie o spalanie jest bardzo debilne(w filmie jest opisane od 4 do 6.5).U mnie mam taką sytuacje że na sąsiedniej wsi są ludzie co mają silniki 1.4 do 1.8 + lpg i mój brat nie ma tego lpg czysta benzyna 2.0 to jak rozmawiał z kolegą to mu mówił że jak on może tym jeździć przecież to żłopie on jeszcze i tak mówi że dużo pali bo powinien 20zł/100km robić i jeszcze pytanie kiedy zakładasz GAZ on odparł NIGDYY! .Więcej a jak chciał inny znajomy kupić diesla 3.0 d w bmw e39 to mu odradzali panieee 13 to jak nic i wybrał volvo 2.4 d5 s60 które pali 8 l a później jeździł 3.0 d niewiele więcej...
Offline