Witam ! Chciałem się dowiedzieć czy dużo daje cylinder wraz z głowica 80 (72cc) jeśli chodzi o przyśpieszenie i vmax ? I czy jest zauważalna różnica wygladem pomiedzy 50cc,a 72cc , bo nie chce , żeby policja sie przyczepiała dodam , że u mnie w mieście taki zestaw kosztuje tylko 220 zł chciałem zmieniać na zime , na jeden z zestawów z allegro , ale ta cena jest dość kusząca :d
Offline
Wielkością się nie rózni, a różnica jest wielka
Offline
jest opcja, gumiś kiedyś dodawał filmik jak nakrajówce tira wyprzedzał 80 na godzine
Offline
Mi na prostej na 14/38 łapie 9tyś obr
Offline
A to nie wiem jak tam było. Dla mnie cylek to strata hajsu. Lepiej 125
Offline
RoNdeL napisał:
jest opcja, gumiś kiedyś dodawał filmik jak nakrajówce tira wyprzedzał 80 na godzine
Tak tylko ja miałem 84k/h przy jakichś 11200 RPM na 15/41 ;p czyli taki odpowiednik 14/38, dodam, ze moj silnik po prostym na 4 biegu ciagnal do 10500 RPM.
Offline
Polecam zmianę cylinderka. Moto ma dużo większe przyśpieszenie , v-max 80km/h (silkik chcę z ramy wyskoczyć ) ale co tam... 70 - 75 ładnie się buja
Offline
Właśnie jestem po zabiegu wymiany cylka i zębatek 14/38 i nie moge się doczekać jak w końcu śmignę zetką te 80km/h,aktualnie na dotarciu i przy 6 tyś śmigam bez problemu 60km/h więc wymiana cylka i zębatek to konięczność!
Offline