Witam! Mam duży problem z moim crs (ten sam silnik co w zetce). Iskra jest zawory wyregulowane , rozrzad ustawiony db ..
Nie chce odpalac ;/ a jak odpali to ma wolne ale nie chce sie wkrecic wogóle . ;/
Co to może byc ? Proszę o pomoc !
ostrzeżenie za brak prefixu. dopisano prefix/srubekl
Offline
Zapchana główna dysza w gazniku.
Offline
KaczorCRS napisał:
Awaria została naprawiona. Wina byla cewki zapłonowej. iskra była ale co sie stało to ja nie wiem ;/ załozylem nowa cewke i lata Dzięki za chec pomocy! Pozdro! LwG!
Bo pewnie iskra była nie wtedy kiedy być miała.
Offline
CzaQQ napisał:
KaczorCRS napisał:
Awaria została naprawiona. Wina byla cewki zapłonowej. iskra była ale co sie stało to ja nie wiem ;/ załozylem nowa cewke i lata Dzięki za chec pomocy! Pozdro! LwG!
Bo pewnie iskra była nie wtedy kiedy być miała.
Głupoty piszesz.
Offline
Gost Rider napisał:
CzaQQ napisał:
KaczorCRS napisał:
Awaria została naprawiona. Wina byla cewki zapłonowej. iskra była ale co sie stało to ja nie wiem ;/ załozylem nowa cewke i lata Dzięki za chec pomocy! Pozdro! LwG!
Bo pewnie iskra była nie wtedy kiedy być miała.
Głupoty piszesz.
To sie wypowiedz a moze wtedy przyznam ci racje bo napisac "glupoty piszesz" nawet ****** potrafi
Offline
Jak cewka jest uszkodzona, ma przebicie itp. daje na świece nieprawidłowe napięcie. W tym momecie iskra jest za słaba i gdy dostanie trochę więcej mieszanki może ją zalać. Oto cała filozofia.
EDIT: Zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu na nieprawidłowy może nastąpić jedynie w przypadku uszkodzenia modułu zapłonowego lub ingerencji w układ zapłonowy. Typ zapłonu zastosowany w Zetce to CDI (Condenser Discharge Ignitigon) co oznacza że sygnał do zapłonu jest wysyłany po naładowaniu kondensatorów o odpowiedniej pojemności. W przypadku zmiany pojemności tych kondensatorów zmieniamy również minimalnie kąt wyprzedzenia zapłonu.
Ostatnio edytowany przez Honda CG (2013-09-30 07:47:04)
Offline