Jeżeli jest lepsze miejsce na taki temat to proszę mi go wskazać.
Na wstępie chciałbym się was zapytać jak wygląda rynek używanych motorowerów pod nazwą Romet(mam na myśli dokładnie Zetki i Crs) bo tego drugiego posiadam a o pierwszym jest te forum.Jestem w sytuacji gdy za miesiąc muszę sprzedać swojego CRSa:( z bólem serca i niestety nie wiem czy mam szanse na sprzedaż(wiadomo zależy od ceny i innych czynników ).Pytanie do was jak wygląda sprawa w waszych okolicach i czy nie lepiej rozebrać i sprzedać na części? Proszę o sensowe odpowiedzi bo nie tylko mi może się to przydać a oto właśnie chodzi na forum. Pozdrawiam
Offline
Jak rozbierzesz to co zrobisz z ramą i OC? Formalnie masz zarejestrowany pojazd
Offline
Nie zastanawiałem się nad tym ale pewnie dużo zabawy jest jeżeli chcemy to ,, legalnie " zrobić. A jeszcze jedno wiem że bez zdjęć oto trudno ale czy za 2000 dało by rade sprzedać takiego Rometa przebieg 2600 km i cylinder 80 z głowicą nowy ??
Offline
red_p napisał:
Jak rozbierzesz to co zrobisz z ramą i OC? Formalnie masz zarejestrowany pojazd
jaki problem taki pojazd wyrejestrować?
http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe … cja-w-upra
Offline
za 2 kawałki spokojnie sprzedasz jak nie pizdnięty
Offline
Ostatnio wyrejestrowywałem skuter (złomowanie) zapłaciłem 12zł opłaty i dostałem 2zł do ręki. Oddawałem praktycznie samą ramę, silnik itd. zostawiłem sobie.
Mój znajomy kupił ostatnio CRS-a za 950zł, miał uszkodzoną pokrywę magneta. Po dniu w warsztacie już chodził i nie ma z nim problemów (nie licząc małej mocy )
Offline
Muł to chyba najgorszy problem tego Bzyka po zmianie na 80 jest trochę lepiej ale słabo się to prezentuję w porównaniu z Zetką 80, a wiece co może być przyczyną takiego zamulenia ? U mnie było to spowodowane za małą ilością powietrza w kapciach,a po napompowaniu aż inaczej się jechało
Offline
Złe dotarcie, za duże przełożenie. Ja np. teraz mam kupca na silnik, kasa idzie do zbiórki na auto, które niedługo będzie, a rama, ktora jest w super stanie, ale jak nikt nie kupi to sobie poczeka do wakacji i wtedy mam pewien projekt na włożenie tam silnika od ETZ 150
Offline
Jeżeli to kwestia złego dotarcia to teraz bende uważał obrotomierz.Do 26 tego miesiąca wystawie mojego CRSa oraz przedstawię go w odpowiednim dziale a jak nikt nie kupi to na cześci ale jeszcze nie wiem czy się zdecyduję Dzięki
Offline
HIMLU napisał:
Crs jest słaby i mułowaty w porównaniu np do Zetki czy Astona i nic się z tym zrobić nie da (oprócz cylka)
Taaa... To może jakiś przykład i uzasadnienie?
Offline
red_p napisał:
HIMLU napisał:
Crs jest słaby i mułowaty w porównaniu np do Zetki czy Astona i nic się z tym zrobić nie da (oprócz cylka)
Taaa... To może jakiś przykład i uzasadnienie?
Większa masa , szersze kapcie - jeszcze jakieś ?
Offline
HIMLU napisał:
red_p napisał:
HIMLU napisał:
Crs jest słaby i mułowaty w porównaniu np do Zetki czy Astona i nic się z tym zrobić nie da (oprócz cylka)
Taaa... To może jakiś przykład i uzasadnienie?
Większa masa , szersze kapcie - jeszcze jakieś ?
Może i mułowaty ale w lesie nawet przy 30/h daje wiecej frajdy niż zetka
Offline