Czy u was też jak jedziecie przyjmijmy 25/h na dwójce i trzymając sprzęgło zrzucicie na jedynkę ( cały czas trzymacie sprzęgło ) to jak by coś tarło ?? takie piłowanie i dopiero jak z jedynki na luz zmienicie to przestaje trzeć ( przez cały ten manewr trzymacie sprzęgło) i drugie pytanie czy jak zmieniacie z 1 na dwójkę to macie taki strzał łańcucha a gdy moto stoi na z wbitym biegiem i zaciśniętym sprzęgłem to kręci się koło ( można je nogą zatrzymać )) Z góry dzięki za odp
prefix /G
Offline
Jeżeli zmieniasz z 1 na 2 bieg to robisz tak: sprzęgło -->1 -->sprzęgło -->luz ---> sprzęgło 2 . Chodzi o to, że nie walisz od razu do góry z pierwszego na drugi, bo to normalne że szarpnie i łańcuch sobie strzeli I pamiętaj to nie R1 tylko Zetka Tu nie masz tak wytrzymałej skrzyni, to tylko chińczyk. A co do kręcenia się koła na wrzuconym biegu i wciśniętym sprzęgle, to normalka jest.
Offline
Zawsze wrzucałem z 1 na 2 w każdym moto i nigdy nie miałem problemów ze skrzynią, aha i z 2 nie zrzucamym na 1 tylko na 0.
Offline
GuMiS napisał:
Zawsze wrzucałem z 1 na 2 w każdym moto i nigdy nie miałem problemów ze skrzynią, aha i z 2 nie zrzucamym na 1 tylko na 0.
Zgodzę się ja też tak robię i skrzynia chodzi ładnie oczywiście jak na taką tanią bo i są lepsze i wtedy to już inna bajka
Offline
Czy u was też jak jedziecie przyjmijmy 25/h na dwójce i trzymając sprzęgło zrzucicie na jedynkę ( cały czas trzymacie sprzęgło ) to jak by coś tarło ??
Nie psuj sobie już nigdy skrzyni biegów i sprzęgła w tak brutalny sposób.
Offline
Czasem ludzka głupota nie zna granic, a wiedza jest na poziomie pingwina.
Przeczytaj sobie zasady działania skrzyni biegów w motocyklach (podpowiem ze jest to skrzynia sekwencyjna) a potem rób takie rzeczy dalej....
Offline