Ja tam ściemniać nie będę , moja ma spory apetyt bo łyka ok 2,7-2,8L / 100 , ale jest tak wyregulowana że:
-pali na dotyk
-świeca ma bardzo dobry kolor
-szybko się wkręca i szybko spada z obr.
-trzyma na ciepłym 1,5 tys ( zimny 1,2-1,3 tys) obr.
-nie dusi się
Coś na temat .
Porównując
50cc Pion vs 50cc Poziom
Jeśli chodzi o 50cc to Pion jest dużo słabszy od Poziomu , nie oszukujmy się .
Jeśli nie chcesz bawić się w tuning , będziesz jeździł na 50cc to bez zastanawiania się bierz coś z Poziomym silnikiem .
70cc Pion vs 70cc Poziomy
Ale jeśli będziesz zmieniał na 70cc to bierz Pion .
Ponieważ moc jest taka sama jak w poziomie 70cc i oprócz tego silnik pionowy lepiej się chłodzi i lepiej wygląda.
Lecz musisz się z tym liczyć że części do Pionowego są droższe , niby są lepszej jakości od tych do poziomych ale to sprawa dość kontrowersyjna na tym forum
Offline
Zapomniałeś dopisać, że w tym pionie nie ma co się psuć więc cena części nie gra roli, a części cierne np. sprzęgło to koszt śmiesznych pieniędzy 10 zł
Offline
Dobra mam 2 faworytów. Barton sprint i zetka. Którym pojadę w podróż w 2 osoby bez stresu ze nie wrócę i z w miarę przyzwoitą prędkością bez ciśnięcia na maxa? Raczej rodzice na tuning się nie zgodzą więc bardziej skłaniam się ku bartonowi. Ile.pojedzie zetka na zestawie 72cc z zębatkami na v-max?
I dlaczego benzer aston 50 ma podobno aż 4,7KM? A jak jest z gwarancją i przeglądami i tym wszystkim jak zamówię np z Warszawy?
Ostatnio edytowany przez carek69 (2013-11-04 15:07:47)
Offline
Benzer aston 50 i zetka 50, z pionowymi silnikami to najsłabsze jednoślady na rynku, mają około 2 km.
Jeżeli bierzesz pod uwagę te dziwactwo o nazwie Barton sprint, to lepiej popatrz za routerem ws 50. To samo, tylko nie z niszczoną ramą.
Offline
hmm, a tutaj pisze tak
"Sercem Astona jest chłodzony powietrzem, czterosuwowy, dwuzaworowy silnik spalinowy. Generuje w wersji odblokowanej 4,7 KM."
Proszę link http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ … ocykl.html A co jest nie tak z ramą w sprincie?
Ostatnio edytowany przez carek69 (2013-11-04 15:57:19)
Offline
Te wszystkie testy, to takie dziadostwo, że się tego nie chce czytać. A rama w sprincie, wyobraź sobie, to ta sama rama, co w routerze ws 50. Porównaj sobie tą samą ramę i sam sobie powiedz, co jest nie tak z ramą w sprincie.
Offline
Ile wam palą ???? mój rr 72 pali mi prawie 4 l na 100 km
Offline
No u mnie barton o 1000zł droższy od ws50. Było by trochę na tuning:) No i w bartonie wszystkie biegi w dół co mnie trochę odpycha. Z drugiej strony w bartonie seryjnie jest cyl 72cc. No i co wybrać?
Offline
To pozdrawiam jak Ci 4 pali.
Każdy motorower jest odblkowany (chyba z wyjątkiem Zetki, przełożenie i modul)
Co z tego, że Benzer i Zetka najsłabsze na rynku jak i tak Benzerem 50-tka opierdalalem kazdego chinola w okolicy, licza sie umiejetnosci, a nie krecenie do odciny
Offline
PickNick napisał:
Jeżeli bierzesz pod uwagę te dziwactwo o nazwie Barton sprint, to lepiej popatrz za routerem ws 50. To samo, tylko nie z niszczoną ramą.
To nie jest to samo , Sprint jest oryginalnie 72cc + ma gaźnik pz20 a my (ws tez) tylko pz16 .
Offline
GuMiS napisał:
Co z tego, że Benzer i Zetka najsłabsze na rynku jak i tak Benzerem 50-tka opierdalalem kazdego chinola w okolicy, licza sie umiejetnosci, a nie krecenie do odciny
No i o to chodzi tylko że ja chcę jechać 60 km/h(w 2 osoby+bagaż) bez stresu że mi coś się tam stanie. Przełamuję stereotyp że każdy nastolatek musi mieć cały czas gaz w pozycji max. Myślę że 60km/h to nie jest jakaś zawrotna prędkość. Które z tych motorków dadzą radę z większym obciążeniem bezproblemowo przejechać z przerwami 300km przy 60-65km/h?
Offline
Z tego co pamietam cylinder 72 z głowica do poziomych kosztuje ok 200zł, plus 70zł na gaźnik. Ja bym brał WS, bo jednak ze względu na rame wydaje mi się lepszy, a silnik zawsze za nie duze pieniadze mozna przerobic.
Offline
To nie jest to samo , Sprint jest oryginalnie 72cc + ma gaźnik pz20 a my (ws tez) tylko pz16 .
To, że ma domiemany cylinder zwiększony, nie oznacza, że te sprzęty są takie same, ale jeden jest udziwniony.
Offline
Ej ja nie dawno zacząłem się orientować w kwestii motorowerów i co wam się w tym sprincie nie podoba? Rama pęknie? Silnik wyskoczy? Wybuchnie na skrzyżowaniu? Pytanie do ludzi z WS dupsko bardzo boli jak się dalej pojedzie? Da rade jechać 60 bez stresu?
Ostatnio edytowany przez carek69 (2013-11-04 16:46:19)
Offline
carek69 napisał:
Ej ja nie dawno zacząłem się orientować w kwestii motorowerów i co wam się w tym sprincie nie podoba? Rama pęknie? Silnik wyskoczy? Wybuchnie na skrzyżowaniu? Pytanie do ludzi z WS dupsko bardzo boli jak się dalej pojedzie? Da rade jechać 60 bez stresu?
Rama słabiutka , ale w głównej mierze chodzi o brak przedniego mocowania silnika .
PickNick ja się wypowiadałem tylko na temat mechaniki o ramie nic nie pisałem bo raczej oczywiste , może nie dla ślepego
Offline