Witam ponownie
Od dłuższego czasu poszukuje motoroweru który miałby mi pomoc w poruszaniu się po mieście lub powrotach do domu z pracy.
Ogólnie wcześniej uważałem ze najlepiej nowy ponieważ widziałem jak na filmikach ludzie szanują swój sprzed a potem sprzedają z opisem nie katowany a potem kupujesz takiego a wkładasz to co byś łącznie kopił nowy, drugiej strony problemy z ta regulacja gaznika mnie przerażają , i te inne rzeczy ja się nie znam na tyle ze mogę to samemu zrobić a tez pewnie dużo jest naciągaczy i oszustów. na początku moj wzrost i moja waga. 184cm/89kg, wiec postanowiłem szukać czegoś większego żebym nie wyglądał głupio najpierw szukałem romet crs ale dużo opinie mówiło ze on nie ma siły itp ale co forum to inne opinie. Chciałbym sie cos dowiedzieć na temat Rometa crs 50 i Keeway tx 50 ponieważ podobają mi się super moto i są raczej dużymi motorowerami Jeżeli są osoby które jeżdżą/jeździli tymi motorowerami bardzo bym prosił i jakąś informacje: Spalanie, awaryjność,+-, i ogólnie opisać coś jakie ktoś miał odczucia z tymi maszynami z góy bardzo dziękuje za odpowiedz
prefix. Gumiś.
Offline
Kup sobie B.Astona i nie będziesz wyglądał dziecinnie, moge powiedzieć, że nic przy nim nie robiłem, żadnych regulacji gaźnika czy czegoś bo fabrycznie jest ustawione tak jak ma byc i nie ma co kombinowac, przejechał 13000 u mnie i u innego właściciela 20000 więc niezawodność duża, nie chce sie rozpisywać jaki to dobry sprzęt bo pisałem już to milion razy.
Offline
Gumis ale kolega chce SUPERMOTO a nie neked
Offline
Tx 50 posiada ten sam silnik co Derbi Senda (kolega posiada) i moc jest duża , porównywalna z Zetką/Astonem 80 .
Jakoś bardzo awaryjny nie jest , ogólnie silniki Derbi są w porządku , nie to co am6 które się sypią ;D
Największym minusem tych motorków jest spalanie ok 7L / 100 km oraz to że na niskich obrotach ( do 7k rmp) są bardzo słabe .
Nie ma mowy o jeździe eco .
Mam nadzieje że pomogłem
Offline
HIMLU, niepotrzebnie się produkujesz, chyba 25 letnia osoba nie jest na tyle głupia, żeby kupić piździawkę, która więcej spali niż przejedzie. Przepraszam, nie zauważyłem, że kolega chce supermoto, a i na modelach tych się nie znam to nie wiedziałem co to jest
Offline
Hahaha , ale jeśli kogoś przeraża regulacja gaźnika itp to można wywnioskować że kolega jest " trochę mniej " obeznany w tej branży
Offline
Gaźnik jest dobrze suatwiony fabrycznie i nie ma co pchać paluchów, a jak dla kogoś zbyt skomplikowany to wtrysk
Offline
Mój gaźnik fabrycznie był tak wyregulowany że silnik nie wkręcał się wyżej niż na 5 tys obrotów , więc to było nie zbędne
Offline
Z tym spalaniem mnie trochę załamałeś czytałem ze tx pali w granicach 3 litro można zejść do 2,5l jeżeli jazda będzie spokojna
Dziękuję za wasze rady oczywiście jezlei to tak działa ze duże spalanie to się nie opłaca nic a nic bo to ma być zamiast samochodu żeby to oszczędniej było a nie drożnej . A ktoś posiadał z was takie motorowery Keeway i CRS ?
Offline
Te silniki są stworzone tylko po to żeby je cisnąć inaczej są bardzo słabe.
Przy 7 tys rmp przy odpowiednim wydechu występuje tak zwane Rezo , wtedy ten silnik łapie dopiero moc i właśnie wtedy zaczyna tak dużo palić .
Ale jakbyś chciał jeździć tak żeby tego Reza nie używać czyli nie wkręcać go do tych obrotów , masz wtedy do dyspozycji nie całe 2km , wtedy spala ok 4,5L /100km.
Jeśli chcesz żeby moto było oszczędne to musisz szukać czegoś w czterosówie .
Offline
Njalepsza opcja kupic 50cc i tuning na 72cc, ktory pali przy najwiekszym kacie max 2.3l, albo 125cc palaca przy najwiekszym kacie 2.7l ;D
Oczywiscie 4T.
Offline
No nie wiem, ile Ci to leci GPS'owo?
Offline