artur_n napisał:
Radość stygnie z teraźniejszą temperaturą, dziś tylko 4km i nie czułem rąk
Jutro zmienię świece i postaram sie zrobić kilka km zobaczymy czy przyniesie to oczekiwany rezultat.
Ja wczoraj miałem piękną pogode i zrobiłem 33 km
Offline
marcint6070 napisał:
artur_n napisał:
Radość stygnie z teraźniejszą temperaturą, dziś tylko 4km i nie czułem rąk
Jutro zmienię świece i postaram sie zrobić kilka km zobaczymy czy przyniesie to oczekiwany rezultat.Ja wczoraj miałem piękną pogode i zrobiłem 33 km
Wszystko się zgadza jednak ja nie mam jeszcze sprzętu zarejestrowanego więc nie mogę poszaleć.
Offline
Dziś kupiłem nową świecę NGK i jakież było moje zdziwienie jak przy wymianie okazało się ze oryginalna jest identyczna jak ta co kupiłem.
Offline
Eee to nie możliwe. A ta twoja co była oryginalnie to nie była czasami francuska albo z wielkiej brytanii? bo najlepsza jest japońska oczywiście
Offline
Nie wiem jak to rozpoznać ale ta co kupiłem jak i ta co była zamontowana to NGK CR7HSA.
Offline
Też mam taką. Spoko ale jakbyś miał więcej hajsu to się opyla irydową kupić.
Offline
Albo sprzedający wmontował tą świecę albo już była przy zakupie od producenta, irydową kupię dziś na portalu aukcyjnym gdyż u mnie w mieście jej nie ma.
Pozatym nadal mam problemy z odpaleniem zimnego motocykla. Dopiero jak się porządnie nagrzeje to jakoś zaczyna chodzić. Mam nadzieje że problem zniknie po dotarciu.
Offline
Jak odpalasz to rób to na kopke i jedna reka pod bak dzyndzelek do góry:P druga na manetke i kopiesz w trakcie kopania opuszczasz troche dzyndzelka i musi zapalic.
Jak masz ssanie na max to nie odstaje powietrza dla tego ci gaśnie
Offline
Odpuścicie sobie te świece NGK, bo teraz to można kupić "niby" Japońską a i tak ona jest China tylko ma napis JAPAN.
Tylko DENSO.
Offline
GuMiS napisał:
Odpuścicie sobie te świece NGK, bo teraz to można kupić "niby" Japońską a i tak ona jest China tylko ma napis JAPAN.
Tylko DENSO.
Za późno. Kupiłem już irydową NGK. Choć teraz mam zwykłą NGK i nie sądze aby irydowa coś dała ale chwalą ją za trwałość i tego się trzymajmy.
Offline
Niestety nie mam odpowiedniej wiedzy ani narzędzi aby wyregulować zawory. Podjadę do serwisu jak zarejestruje motocykl.
Offline
Offline
Z gaźnikiem sobie poradzę ale z luzem zaworowym już nie.
Offline