Kupiłem dzisiaj nowy moduł odblokowany do mojej zetki. Jak jechałem 60 km/h mój obrotomierz się zamknął. Czy to jest normalne? A jeśli nie co może być tego przyczyną. Jesli wpisałem to w złą zakładke prosze o upomnienie bo juz dawno mnie tu nie było.
Offline
To raczej normalne nie jest. A jakie masz zębatki?
Offline
karol123 napisał:
Standard ;D
Nic się nie martw
Mi przy 60 łapie 8.5-9 k . To chyba coś nie tak
Offline
Sabufer napisał:
Kupiłem dzisiaj nowy moduł odblokowany do mojej zetki. Jak jechałem 60 km/h mój obrotomierz się zamknął. Czy to jest normalne? A jeśli nie co może być tego przyczyną. Jesli wpisałem to w złą zakładke prosze o upomnienie bo juz dawno mnie tu nie było.
Po prostu dobrze działa Ci prędkościomierz , jest to realna prędkość jaką osiąga Zetka na 13/52 przy tych obrotach
marcint6070 , liczniki Ci oszukują .
Offline
No nie wiem bo wielokrotnie kręci wyżej a to słychać i widać na obrotomierzu
Offline
Sabufer napisał:
Jak na moje ucho to słychać że on wkręca się za wysoko i coś mi właśnie nie pasuje. A to może być wina tych zębatek?
To jest tzw. blokada mechaniczna motorowerem wg przepisów nie można jechać więcej niż 45 km/h.
Jak chcesz jeździć szybciej bez wysokich obrotów to musisz zmienić zębatkę z przodu na 14z lub 15z lub zostawić przód a z tyłu dać 38z (było o tym sporo na forum)
Offline
Sabufer napisał:
A czy jak będę jeździł na takich wysokich obrotach to silnik może się uszkodzić lub coś złego się stanie?
Jak będziesz cały czas jeździł na max obrotach to się szybciej coś zużyje/zepsuje.
Nowy motorower jest tak ustawiony, że niby możesz wydusić z niego ponad te 45 km/h , ale jazda staje się męcząca i dla kierowcy i dla moto.
Także jedyna rada to albo zwolnij albo montuj większą zębatkę (poszukaj tematów na tym forum o przełożeniach i osiągach).
Offline