no więc postawiłem sobie zetke na stopkę centralną kręcę kołem i patrze na łańcuch że luźny dalej kręcę jest naprężony dalej kręcę znowu luźny nie wiem co to mogło się stać
Offline
zębatka jest chyba tylna trochę krzywa ale tak było od kupna i nic się nie działo albo to ten luz na zębatce koło nie idzie do przodu i do tyłu ale zmieniłem zębatkę z przodu na 13z miałem wcześniej 15 na 1 dzień i włożyłem 15z to dopiero tak było możne to jest przeszłe ustawienie naciągu łańcucha i sprawdzałem tez na zębatce 13z z przodu to chyba naciąg łańcucha albo tył łańcuch ale nie wiem ? czy to jest normalne ? ale wcześniej tak nie było
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2011-05-15 10:42:59)
Offline
u mnie jest to samo, tylna zębatka nie ma centralnie umieszczonego otworu (nie wiem czy jest to wada czy tak ma być), różnice w naciągu łańcucha są dosyć spore.
zaobserwowałem to też przy założeniu nowego łańcucha (przy wymianie zębatki zdawczej na 15z).
Offline
U mnie też ta jest . ale tak musi być
Offline
Masz tylną zębatkę elipse ,jajo jak to woli w każdym chińskim motorowerze tak jest ja mam Ogara 900 Racing i na fabrycznej zębatce też występuję problem nawet po wymianie kompletnego napędu przód tył i łańcuch 428H problem nadal występuje.A jeżeli ustawisz nacią łańcucha w miejscu gdzie ma największy luz to gwarantuje że w miejscu gdzie jest najmniejszy łańcuch będzie miał za mały luz wręcz będzie sztywny a to nie służy dobrze ani silnikowi ani łańcuchowi .
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2012-05-14 11:20:28)
Offline