Witam. 1. Od jakiegoś czasu myślę nad kilkoma modyfikacjami do Zetki, pierwszą z nich jest przesunięcie podnóżek kierowcy do tyłu. Myślałem trochę nad tym i wymyśliłem, żeby odciąć od całego podnóżka tam gdzie jest boczna stopka same podnóżki, i przyspawać je do tylnego wahacza. Same podnóżki to w sumie nie byłby wielki kłopot, ale co zrobić z biegami i hamulcem? A więc trochę się zorientowałem i myślałem nad przedłożoną dźwignią zmiany biegów która myślę że by pasowała: http://czesci-moto.pl/p9709,dzwignia-zm … opper.html oczywiście trzeba by było to i owo poprzerabiać, ale największym problemem jest dla mnie to, co zrobić z dźwignią tylnego hamulca. Macie może jakieś pomysły? Albo może ktoś już robił coś takiego? Może jakoś to dospawać, przedłużyć?
2. Myślę nad przycieńciem tylnego błotnika, ale chcę to zrobić tak, żeby w razie co błoto nie chlapało na kierowcę czy pasażera, i chce się poradzić ile uciąć by nie przesadzić? Można by zaraz pod tablicą rejestracyjną, ale z tego co słyszałem, to wtedy pasażer może mieć całe plecy w błocie i innych Dlatego pytanie, jak najlepiej to uciąć by poprawić lekko wygląd, a zarazem zachować praktyczność tego błotnika?
Offline
Sam mysle nad przerobieniem podnóżków i myslalem zeby przymocowac do wahacza, ale przecież wahacz jest w ruchu i na dołach moze to nie wypalic.
Offline
Dałoby radę, tylko jest problem co zrobić z tylnym hamulcem
Offline
Pomysł z podnózkami do wachacza - masakra
Przycinanie błotnika to albo po samej tablicy, albo wogóle. Inaczej to słabo bedzie wyglądać.
Ostatnio edytowany przez Radzet (2014-03-20 20:01:00)
Offline
Wajcha od biegów z aukcji jest taka sama jak w Astonie ;P
Można, ale po co? Trzeba było inny motorower kupić ;P
Offline
Najlepiej z AM6 ;P
Offline
Tylko że ja nie chce iść na łatwizne i kupić coś innego, ja chcę pod siebie zmodyfikować zetkę
Offline
Radzet, dlaczego ten pomysł to masakra?
Offline
radimir2 napisał:
Najlepiej z AM6 ;P
Offline
A może przyspawać te podnóżki do tych bocznych metali od stopki centralnej?
Offline
Ja jeszcze myślałem że może jakoś do ramy przymocować, sam o tym myślę, ale nie mam pojęcia
Offline
Wszystko dałoby radę, tylko ten nieszczęsny hamulec... Nie ma go jak przerobić
Offline
moja podpowiedź i rada. KUP se większe moto i nie będziesz miał problemu, jak przyspawasz do wahacza to nóżki bd chodziły z wahaczem i jak już bd miał przymocowaną wajchę biegów to praca podnóżek może spowodować niechciana zmianę biegów. Bez sensu
Offline
Jak wyżej, sam pomysł z wahaczem jest zwyczajnie niebezpieczny, jak ci na jakimś wyboju podbije nogi i się wyłożysz prosto pod koła innego pojazdu będzie nie halo
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-03-22 10:04:24)
Offline
Macie racje, a jesli przymocowałby je do ramy? czyli do nóżki centralnej?
Offline