Mam pytanko, albowiem czy łańcuch od zębatek 13z/52z podejdzie do zębatek 15z/32z czy trzeba będzie kupić nowy łańcuch?
Offline
Jak już troche jeździ to powinno wejść
Offline
madodzio7777 napisał:
Mam pytanko, albowiem czy łańcuch od zębatek 13z/52z podejdzie do zębatek 15z/32z czy trzeba będzie kupić nowy łańcuch?
Chyba będzie trzeba trochę go skrócić
Offline
A idzie jakoś ładnie ten łańcuch skrócić bez większych termedii? Wybaczcie za pytanie ale nigdy do łańcucha się nie dotykałem, tylko smarowałem i napinałem
Offline
Tak prosto się skraca. Szlifierka ładnie i jechane ale musisz uważać jak to robisz aby nie spartaczyć. Sam tydzień temu skracałem
Offline
madodzio7777 napisał:
Mam pytanko, albowiem czy łańcuch od zębatek 13z/52z podejdzie do zębatek 15z/32z czy trzeba będzie kupić nowy łańcuch?
ty chcesz założyć tylną zębatkę 32zęby ??? czy to jest błąd miało być 52, bo jeśli to jest błąd i chodziło ci o zestaw 15/52z to łańcucha tak jak pisze GuMiS nie trzeba wymieniać pod warunkiem że na 13/52 zrobiłeś kilkaset kilometrów bo się na tyle wyciągnął że 15 wejdzie.
Natomiast jeśli chcesz założyć 32z to ciekawe skąd ją weźmiesz i jak to moto 50ccm by jechało(a raczej nie jechało) na 15/32
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-03-28 14:38:58)
Offline
marcint6070 napisał:
Tak prosto się skraca. Szlifierka ładnie i jechane ale musisz uważać jak to robisz aby nie spartaczyć. Sam tydzień temu skracałem
Po co szlifierka ;o ?
Offline
Młotek, przecinak i lecimy
Offline
HIMLU napisał:
marcint6070 napisał:
Tak prosto się skraca. Szlifierka ładnie i jechane ale musisz uważać jak to robisz aby nie spartaczyć. Sam tydzień temu skracałem
Po co szlifierka ;o ?
Jak trochę zeszlifujesz bolec to dużo łatwiej punktakiem go wybić, chyba że idzie opornie to przy delikatnym operowaniu szlifierką też można się ogniwa pozbyć
Offline
Lepiej młotek i przecinak, bo raz skracałem szlifierką to więcej się namęczyłem niż młotkiem
Offline
Mój błąd, miałem napisać 38z zamiast 32 z I czy ja napisałem że będę to wsadzał do 50cc?
Offline
A jeszcze takie moje pytanko, czy zwykła, prosta tylna zębatka wejdzie i będzie służyła bo normalnie instaluje się jakby wygiętą.
Offline
No nie napisałeś a pod awatarem masz 50-tkę . Na 72ccm 15/38 być może jest możliwe dla bardzo lekkiej osoby na płaskim terenie, jak dla mnie optymalne jest 14/38 jest odrobina mocy i jako tako jedzie. Na 15/38 będzie muł mułowaty w związku z tym na szybkości nic nie zyskasz bo zanim się rozpędzi......... no ale spróbować możesz zębatka 15z kosztuje dychę i 5 minut roboty(ja testowałem na 72ccm zębatki 13,14,15,16 na 15 i 16 przy 38z z tyłu muł mułowaty)
Co do zębatki to odpowiednia płaska wejdzie ale powinna być od Z150 wygięta bo płaska nie bedze w osi(przekoszony łańcuch, zęby zamiast idealnie po rolkach będą szły bardziej po boku łańcucha) co spowoduje szybsze zużycie całego zespołu napędowego, no a jak spadnie łańcuch to kaplica. Niektórym z różnych powodów spadł, niech się wypowiedzą jakie są wtedy koszty naprawy.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-03-28 18:13:26)
Offline
Plaska zębatka wejdzie i nic się nie stanie.Kolega jezdzi Zetką 50cm z zamontowanym przełożeniem 15/47( zębatka z tyłu jest płaska) i łańcuch nie idzie mu po skosie itd.
Offline