Strony: 1
Witam mam Bartona Sprinta i mam problem jechałem pod górę i mi zgasł na 1 na 7k obrotach kompresje ma dobrą czy zmiana zębatki pomoże jak tak to na jaką dzięki za odp
Offline
możesz napisać coś więcej bo z tego co napisałeś to nic nie mogę wywnioskować co sprawdzałeś jak stroma góra wątpię ze zębatka coś pomoże skoro daje rade wjechać pod górę i ma 7k a jakie masz przełożenie w jaki sposób gaśnie czy się dusi jeszcze czy od razu jak by wyłączyć zapłon ..... ??
Offline
Jeśli masz 72ccm i gaśnie ci pod górkę na 1 to musisz mieć strasznie słabego bartona albo potężne górki. Jakie masz w ogóle przełożenia? Może masz coś walnięte z kompresją (uszkodzone pierścienie, upaloną uszczelkę lub powypalane zawory). Zmiana zębatek na pewno pomoże- z tyłu na większą lub z przodu na mniejszą.
Offline
zetka50 napisał:
możesz napisać coś więcej bo z tego co napisałeś to nic nie mogę wywnioskować co sprawdzałeś jak stroma góra wątpię ze zębatka coś pomoże skoro daje rade wjechać pod górę i ma 7k a jakie masz przełożenie w jaki sposób gaśnie czy się dusi jeszcze czy od razu jak by wyłączyć zapłon ..... ??
gdy wyjezdzam na 7 k obrotach a nie ze ma zrobione 7k km to nagle zaczyna slabnac jakby go dusilo nwm jakie mam przelozenie mam mniejsza gorke to wyjade na2 biego nawet na 3 by dal r
Ostatnio edytowany przez Masaj (2014-04-07 21:12:45)
Offline
@Ref
Pomoże ktoś ?
Czy zmiana zębatki z przodu na 15z da coś mocy ?
Ostatnio edytowany przez Masaj (2014-04-08 14:44:34)
Offline
rafcio15 napisał:
To najpierw zobacz jaką zębatke masz teraz.
Jak się sprawdza
Offline
musisz odkręcić dekielek pod którym znajduje się zębatka zdawcza i policzyć w niej zęby zaznaczając kredą czy czymś od którego zacząłeś liczyć
Offline
Ok dzięki
Offline
Ok sprawdziłem mam 14/41 czy jak zmienię na 15/41 to bd miał dobrze przyspieszenie i v-max ??
Offline
rafcio15 napisał:
Wtedy będzie słabsza.
To jaki mu dać??
Offline
Ja mam 13/39 i ok 75-80 się toczy. Ale to przy zetce... Nie wiem jak jest z bartonem ale jak na moje do żeby łatwiej właził pod górki musisz mieć z tyły większą a z przodu mniejszą, a większy V-max uzyskasz jak założysz małą z tyłu, a dużą (ale nie jakieś kolo zamachowe ) z przodu.
Ostatnio edytowany przez zetowiec (2014-04-10 20:52:32)
Offline
Strony: 1