Witam,
Mam Zetke 80ccm. Na 3 i 4 biegu nie mogę wkręcić silnika powyżej 8 000 obrotów, Zetka zaczyna szarpać i jakby się dusić i nie wkręci się już wyżej na obroty. Jadąc z górki wkręciłem na wysokie obroty i już bez problemu można było jechać na wyższych obrotach, lecz mocniej było czuć szarpanie. Dodam, że na 1 i 2 biegu mogę ją wkręcić swobodnie na wysokie obroty, szarpania nawet nie czuć.I teraz pytanie, co może być przyczyną ? Kupiłem nową świecę NGK CR7HSA, na pewno odpada:
-luz na zaworach(sprawdzałem na różnych ustawieniach),
-kompresja(ma dobrą),
-ustawienia gaźnika,
-filtr powietrza(wyczyszczony, nigdzie nie łapie lewego powietrza),
-moduł(dobry, sprawdzany na innym motocyklu)
Mam popsuty czujnik biegów, który nie pokazuje mi 3 i 4 biegu, czy to ma jakieś powiązanie?
Czy winna może być cewka zapłonowa?, gdyż mam wymienioną na sportową o zwiększonym voltażu.
Panowie, macie jakieś pomysły ?
Pozdrawiam !! LwG !
Jesteś na forum już równe 3 lata, a nadal nie przeczytałeś regulaminu i nie znasz zasad, wstydziłbyś się.
/G
Offline
Po pierwsze primo- zdaje mi się że to już było
Po drugie secundo- przeczytaj regulamin.
Offline
przeczyść gaźnik sprężonym pow i filtr powietrza iglice podnosiłeś wyżej jakiego koloru masz nagar na świecy ??
Offline
Gaźnik przeczyszczony, dysze przeczyściłem, fliltr powietrza sprężonym powietrzem przedmuchałem Iglica podniesiona na maksa, a świeca lekko okopcona, bez zastrzeżeń
Offline
czyli już lepiej czy tak samo ??
Offline
Zapoznaj się z regulaminem, brak prefixu. Ja mam tyle do powiedzenia.
P.S Zapomniałem...SZUKAJKA!
Offline
Himlu wal każdemu opornemu na wiedzę tego "CIELAKA" bo ręce opadają w każdym temacie bajzel coraz trudniej znaleźć w danym temacie potrzebne informacje tyle tego offtopu, że o "Huberciku-ile mi pujdzie" nie wspomnę.
Offline
HIMLU widzę że ciebie też ogarnia szał błędów do ogarnięcia Ale nie przesadzaj bo mnie wygryziesz z interesu Dobrze wiesz ile mi za to płacą
Offline