Witam, kupiłem miesiąc teamu motor romet zk50. Jest zablokowany i gdy jadę 50km/h motor ma 7tyś obrotów i strasznie wyje, a moim zdaniem przy takich obrotach powinien cichutko pyrkać. Czy zębatka 15z poprawi to? Jestem nowy i nwm czy w dobrym dziale napisałem
Brak prefixu!
Zapraszam do regulaminu i powitalni!
Tym razem 1 warn/3
/G
Offline
Nie chcę się rządzić ALE! Instrukcja obsługi forum
1. Zapraszam do powitalni.
2. Następnie udaj się do przeczytania regulaminu.
3. Załóż temat odpowiednim sposobem a każdy ci pomoże
Offline
Nawet zmiana modułu nie pomoże?
Offline
ArabeQ1998 napisał:
Witam, kupiłem miesiąc teamu motor romet zk50. Jest zablokowany i gdy jadę 50km/h motor ma 7tyś obrotów i strasznie wyje, a moim zdaniem przy takich obrotach powinien cichutko pyrkać. Czy zębatka 15z poprawi to? Jestem nowy i nwm czy w dobrym dziale napisałem
dobrze opisałeś sytuację, która spowodowana jest polskimi przepisami(motorower do 45km/h) ma zębatkę 13z i zablokowany moduł który kręci max do ok.7200 obrotów. Na początek zmień zębatkę zdawczą na większą w zależności od potrzeb na 14z lub 15z po dotarciu silnika zmień moduł na odblokowany wydłużą się trochę biegi i nie będzie tak bardzo wyć, pyrkać nigdy nie będzie bo ten silnik swobodnie kręci się do 9 tys. i więcej taka jego uroda są też inne sposoby pozbycia się tych opisanych objawów ale motorower wtedy staje się małym motocyklem
nowy czyta regulamin, wita się ze wszystkimi w powitalni, chwali się swoim sprzętem, zakłada posty w odpowiednim dziale z odpowiednim prefiksem przed tematem nap. pytanie, albo problem, albo awaria... zielone ludziki czasami nie są takie grzeczne i walą warny
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-04 19:45:25)
Offline
To jest 50 ccm czyli to zawsze będzie wyć . Najlepiej zmienić zębatke 14-15 z moduł i pojemność skokową na 72 ccm ale w tedy staje się już motocyklem nawet jeśli w papierach masz 50 ccm, jak wredny policjant cie złapie na prędkości powyżej 45 km/h odbiera ci dokumenty od motocykla i po przejściu przeglądu możesz jechać do wydziału komunikacji odebrać swój dowód.
P.S Zapoznaj się z regulaminem. To nie gryzie
Offline
Mam dylemat.
2x czy 1 ?
Offline
Czy zmienie zębatkę na 15z to nie bd cierpiał silnik i czy go zaraz nie wykończę i czy stracę gwarancję jak zmienie?
Offline
Ja bym na twoim miejscu zrobił mniej więcej jak ja czyli docierałem jak trzeba. 0 tuningu aż do dziś a na liczniku już ok. 700km a jeżdżę z prędkością zmienną tylko jednak jeżdżę tą 125 ale na tym samym to polega. Jak go dostałem to jeździłem bardzo spokojnie przez pierwsze 100km potem szybciej i z większym zapałem a teraz jeżdżę normalnie i jak dobiję ten 1000km to już bez obaw będę jeździł jak chciał i wymieniał co chciał
Offline
ArabeQ1998 napisał:
Czy zmienie zębatkę na 15z to nie bd cierpiał silnik i czy go zaraz nie wykończę i czy stracę gwarancję jak zmienie?
cierpi na tej 13 spokojnie wsadź 15 i zobacz czy moto daje radę, powinno być ok. gwarancji nie stracisz a jak się boisz to zawsze na przegląd możesz wsadzić 13 to tylko 2 śrubki problem w tym czy łańcuch ci się już na tyle wyciągnął że do 15 starczy?, reszte kolega wyżej opisał żeby moto chodziło trzeba zmienić na 72cm(potocznie nazywane 80) poczytaj forum wszystko już było opisane przydatna lektura na deszczowe dni.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-04 20:01:58)
Offline
GuMiS napisał:
Mam dylemat.
2x czy 1 ?
Jaki dylemat?
Offline
GuMiS napisał:
Mam dylemat.
2x czy 1 ?
GuMiS na Ornecie miałeś dobry dzień... 1 albo wyjątkowo ostrzeżenie
szatan ten VW
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-04 20:00:15)
Offline