Offline
Nie nasrałbym nawet.
Offline
Masakra. Żeby chociaż tani był O.o
Offline
Mother of God! Szczerze to wygląda tak, jakby w chińskiej fabryce zostało zbędnych części z produkcji motorowerów więc poskładali z nich jeden cały i postanowili go sprzedać. Nic tu do niczego nie pasuje - tłumik w chromie, ranty felgi w chromie ale układ felgi już sportowy. Przód od supermoto, przednie podnóżki od Zetki, tylne od ścigacza, z tyłu jakiś uszkodzony uchwyt z serwisu i paskudny błotnik od mopedu. Śmiem zaryzykować stwierdzenie że gdybym wsadził do garażu po jednym egzemplarzu każdego Rometa i wysadził w nim bombę a potem spróbował złożyć jakieś moto z tego co zostało - wyglądałoby właśnie tak
Offline
dzieki jest podobny do mojego benzera XD
Offline
nasilowski12 napisał:
dzieki jest podobny do mojego benzera XD
Daj spokój, nasił, Twój Benzer a "toto" to ogień i woda - najwyżej lampa z przodu taka sama, co tłumaczy skąd ją wzięli. Może zrobimy jakiś konkurs - znajdź, która część pochodzi z którego motoroweru:)
Offline
To ja zaczynam Koła od gb street , przednia owiewka benzer gsr, silnik romet router , tylne plastiki od zippa pro. No to ja na tyle w tym składaku znalazłem
Offline
Dla mnie jedna wielka... kupa która dowodzi jednego, Romet niestety to nie jest producent motocykli tylko zakład skręcania byle czego z byle czego i zetka jest tylko chlubnym wizualnym wyjątkiem(no może jeszcze ze dwa - trzy modele)
Offline
wfinger napisał:
Dla mnie jedna wielka... kupa która dowodzi jednego, Romet niestety to nie jest producent motocykli tylko zakład skręcania byle czego z byle czego i zetka jest tylko chlubnym wizualnym wyjątkiem(no może jeszcze ze dwa - trzy modele)
Arkus&Romet nie jest producentem motorowerów i motocykli.Ma tylko prawa do nazwy Romet.Ta hala montażowa którymi tak się chwali ma wymiar jedynie propagandowy i służy jedynie do mydlenia oczu swoim klientom.Pojazdy wyjeżdżające w kartonach z ich centrali są niejednokrotnie gorzej zmontowane a niżeli te przywiezione z CHRL. Za to że polski robotnik pracujący za minimalną krajowa przyklei logo z wizerunkiem pegaza każą sobie płacić 30% więcej a niżeli inni no bo to przecież Romet skrzydła polskiej motoryzacji tylko zapomnieli dodać że z chińską precyzją i polskim temperamentem w złym tego słowa znaczeniu. Do puki Romet będzie miał taki udział % w rynku jednośladów jaki ma nie będzie myślał o poprawie wizerunku i jakości swoich produktów.Tyle lat klepią Zetke i mają głęboko w d...e to że ludziom psują się obrotomierze a wyegzekwować od nich wymianę na gwarancji jest jak orka na ugorze.Mam nadzieje że Romet kiedyś osiągnie poziom chociaż Kymco a ceną pozostanie na tym co jest teraz.
Offline
Gost raczej liczyłbym na to że chinole się poprawią bo niedługo będziemy sikali chińskim moczem oni wszystkim zawładną co nie kupisz made in czajna, radzę przyzwyczajaj się powoli . Co do Rometa święte słowa, mają wszystko w d...
Offline
No dla mnie najgorszy motorower z Rometów. Jeszcze ten leżący silnik.. Chyba nie powinno sie lecieć w gorsze tylko lepsze. Wielki minus dla rometa.
Offline
A właśnie z tym silnikiem to powinna być taniocha a nie taka cena, podana cena powinna być minimum z silnikiem takim jak w zetce
Już lepiej kupić to
http://otomoto.pl/benzer-inny-gsr-50-ra … 11615.html
Offline
GuMiS jestem ciekaw ile kosztuje Rometa wsad w te motorowerki ?, bo skoro w marketach kibelki potrafią kosztować 1,6-1,7 tysia to oni w czajna kupują komponenty chyba w cenie złomu
ten Benzer to chociaż moto przypomina
Offline
wfinger napisał:
GuMiS jestem ciekaw ile kosztuje Rometa wsad w te motorowerki ?, bo skoro w marketach kibelki potrafią kosztować 1,6-1,7 tysia to oni w czajna kupują komponenty chyba w cenie złomu
ten Benzer to chociaż moto przypomina
Romet Ogar 202 czyli Wonjan WJ50 w CHRL kosztuje w przeliczeniu na PLN 850 zł,Zetka 125 1500 zł.W Polsce po transplantacji naklejek z napisem Romet cena szybuje niebotycznie w góre.Spójrzcie ile kosztuje konkurencja Ogara 202 dużo dużo mniej za to samo.Takiego Benzera WS 50 kupimy z aluminiowymi kołami które mają polerowane ranty i hamulcem tarczowym z przodu.Co do poprawy jakości to można liczyć na to ale kosztem mniejszej marży dla importera/sprzedawcy. Czajna jest otwarta na propozycje typu;chcesz motorower wykonany z lepszych materiałów ok. nie widze problemu pod warunkiem że zapłacisz więcej $ .Powtarzam po raz kolejny że sprzedaż zetki za ponad 4 tyś. to jest rozbój w biały dzień.Nadejdzie kiedyś taki dzień że krajowa konkurencja zacznie importować te same pojazdy np.Senke SK10 tyle tylko że nazywać się będzie np. Junak M 50 w niższej lub podobnej cenie ale z atrakcyjniejszym wyglądem i z kampanią reklamową klienci będą odpływać w ich kierunku.
Offline