Krótko i na temat:
Po wymianie cylindra, głowicy, tłoka i tych wszstkich dodatków do tego zetka nie chce odpalić, kompresja jest, rozrząd i biegi ustawione, iskra jest (sprawdzałem na cylindrze "NGK zwykła") gaźnik troche próbowałem poregulować za zaleceniem kolegi gdyż mówił że przy powiekszeniu mm cylindra i głowicy trzeba zetce troche więcej paliwa itd. chodz nie wiem czy to prawda. silnik kręci ale nie chce odpalić co jeszcze mogło się stać ?
Offline
Offline
Krótko i na temat :
Brak prefixu i brak zapoznania z regulaminem oraz używanie szukajki NIE boli.
Jeszcze raz i lecisz.
Offline
jak mi znajdziesz podobny temat to gratuluje bo siedziałem tu od 14 i szukałem i nic nie znalazłem już mi się rzygać chce tymi literkami. Pozdrawiam i czekam na dalsze propozycje czemu moja zetka nie chce zapalić ;/
Offline
1. źle założone pierścienie na tłoku 2. wstrzyknij trochę paliwa strzykawką do komory spalania i próbuj odpalić powinno załapać zawory powinny być w gmp podczas ustawiania 0,05 ssacy i 0,06 albo 0,07 wydechowy wątpię ze zawory zostały fabrycznie ustawione a magneto na literce T i obydwa powinny być zamknięte jeśli tak jest wszystko ok z ustawieniami może być tez przeciążona cewka z powodu braku ładowania i tez może nie odpalać zamiast bezpiecznika złącz cieniutkim drucikiem aby był zamknięty obwód (miałem tak )
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-05-26 22:02:54)
Offline
marcint6070 napisał:
Krótko i na temat :
Brak prefixu i brak zapoznania z regulaminem oraz używanie szukajki NIE boli.
Jeszcze raz i lecisz.
Offline
marcint6070 napisał:
Krótko i na temat :
Brak prefixu i brak zapoznania z regulaminem oraz używanie szukajki NIE boli.
Jeszcze raz i lecisz.
Że jeszcze raz i ja lece? Czy on ?
Offline
a kogo zacytowałem?
Offline