http://allegro.pl/stator-iskrownik-stoj … 59315.html fajka i przewód zapłonowy ale podejrzewam to co dałem w linku
Offline
Ładowanie nie ma nic wspólnego z iskrą. Za iskrę odpowiada w naszych motorkach ta cewka nawinięta cienkim drutem i zaizolowana w statorze.
Spróbuj sprawdzić czy jest przejście między modułem (cztero-pinowe złącze kabelek po przekątnej od tego co jest puste miejsce- nie pamiętam koloru) a cewką wysokiego napięcia.
Ale sprawdz na samym wejściu cewki. miałem przypadek żle zacisniętego konektora na cewce a był zaizolowany koszylką termokurczliwą i nic nie było widać.
Offline
przy dłużnym czasie jazdy bez lądowania prądnica jest przeciążona i moto nie odpali miałem takich klika przypadków nawet i u mnie tak było jak nie łaczył kabel nie miałem ładowania i nagle zetka mi zdechła i nie chciała palić po wymianie wszystko wróciło do normy ładowanie nie ma nic do iskry ale się przyczynia
Offline
uran11 napisał:
Witam mam ogromny problem z zetką.Brak iskry wymienilem moduł,cewke i świece nadal brak iskry,a prąd dochodzi pionieważ ładuje akumulator,przejzałem juz wszystko i nadal nie wiem co jest,prosze o pomoc
wynika z tego że został ci do wymiany iskrownik(stator) padła pewnie cewka właśnie iskrownika, za światła i akumulator odpowiadają pozostałe cewki
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-06-03 17:22:35)
Offline
iskrownik jest najczęstszą przyczyną braku iskry. Mozna go sprawdzić zwykłaym woltomierzem ustawionym na zakres 750V AC.
Obwód ładowania jest połączony z instalacją elektryczną. Obwód iskrownika - modułu zapłonowego - cewki WN - świecy ma wspólną tylko mase. To śa dwa różne niezależne obwody. Moja zetka pali z kopniaka nawet wtedy gdy wypne kable od ładowania. musi być tylko przewód od cewki iskrownika, masy iskrownika i czujnika położenia wału. Nie pamiętam kolorów przewodów ale na schemacie w instrukcji są one zle oznaczone. lepiej pasuje fragment schematu od crs 50 (kolory się zgadzają)
Offline