Witam.
Mam problem z gaźnikiem po zmianie cylindra na 72cc. Mianowicie zetka gaśnie gdy tylko próbuje ruszyć. Na postoju idzie go wyregulować tak żeby trzymał jakieś sensowne obroty ale strasznie jej mocy brakuje. Próbowałem juz podnosić a nawet obniżać iglice i nic. Ma ktoś może pomysł co to może być?
Z góry dziekuje
Offline
zawory dobrze ustawione rozrząd ?? głowice masz 50ccm ? ja przypuszczam ze jeśli sterownie iglica nic nie dało to mała kompresja
Offline
rozrzad tak a zaworow nie jestem pewien. Glowice mam 72cc. A od czego może być mała kompresja? I czy może to być wina świecy?
Ostatnio edytowany przez Kromas (2014-06-09 00:56:28)
Offline
To że zła kompresja od świecy nie będzie to wiem. Pytalem czy to, że zetka chwile chodzi potem gaśnie albo gaśnie przy ruszaniu może być winą świecy. I jak mogłem źle skręcić głowicę? Nie dokrecić?
Dodam jeszcze że pare razy nawet chwile ujechałem ale przy około 5k obrotów zaczynał się sie przycinać (tak jakby go zalewało albo niedolewało)
Ostatnio edytowany przez Kromas (2014-06-09 08:51:04)
Offline
czyli coś możliwe ze z dopływem paliwa kranik zobacz jak leci paliwo wykręć gaźnik rozkręć i go przeczyść sprężonym powietrzem śrubkę od mieszanki przekręć z 1 obrót w prawo iglice podnieś na max czyli tą blaszkę na iglicy opuszczając na ostatni dolny ząbek sprawdź zawory jeśli nie jesteś na 100% przekonany dobrze docisnąłeś głowice ? sprubuj tez wstrzyknąć paliwo do komory spalania strzykawką i wtedy odpal i Maneta na full sprawdź czy aby na pewno masz zawory w gmp tam samo jak i dobrze ustawiony rozrząd gdy rozrząd ustawisz na znakach to obydwa zawory powinny być zamknięte czy aby na pewno założyłeś odpowiednio pierścienie na tłoku ? ostatecznie wina świecy
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-06-10 18:59:29)
Offline
Ja też tak miałem . Dobra regulacja , sprawdzenie iglicy, przeczyszczenie gaźnika i wyczyszczenie filtra tak porządnie paliwkiem jakimś Mi podziałało i chodzi że miód malina
Ostatnio edytowany przez marcint6070 (2014-06-10 21:13:37)
Offline
Grzechem jest regulować w serwisie. Jakbyś na mój warsztat przyjechał z taka pierdoła to jako uczciwy warsztat nie chciałbym brać od Ciebie pieniędzy i bym CIę wygonił
Offline
No wiem zawwsze sam regulowałem ale jakos teraz nie moge Generalnie juz zetka jeździ tak wiec spoko ale przez pierszą minutę jazdy nie ma mocy i nie wkręca sie na powyżej 4k obrotów a przez pierwsze 3 minuty poprostu czasem spada z obrotów mimo to że gazu jej nie odejmuje. po ok. 4/5 minutach sie uspokaja i spokojnie jade. To może być kwestia gaźnika?
Offline