Na cylindrze mam wygrawerowane "198ccm"
Dziwne, bo te silniki mają zwykle - ~20 ccm od oficjalnego. Dla tego silnik nazwany "250" ma tylko 230 ccm, bo to kopia wymiarów tłoka z hondy crf właśnie 230. Podobnie było z 200.
Offline
To normalne że przy gaźniku za 60zł --> http://allegro.pl/show_item.php?item=4276785593 <-- Regulacja występuje tylko przy pomocy jednej śrubki? Tej od podnoszenia przepustnicy w "stanie spoczynku".
Offline
Nie wiem, taki gaźnik nadaje się tylko na śmietnik.
http://allegro.pl/gaznik-mikuni-vm26-je … 29698.html
Ten jest ok.
Dobre też są fabryczne co są w k125/zetka125 czyli firmy deni. Cena średnio 80-100 zł taniej niż mikuni.
Offline
Może kiedyś Teraz to mnie pocieszyłeś, bo właśnie taki dzisiaj do mnie wpadł i siedzi w romecie, lepiej reaguje na gaz, jest mocniejszy ale nie kręci powyżej 6k i przerywa, ale to wina tego że bez filtra powietrza jest bo guma od puszki nie sięga ;/
Offline
Siwy0727 napisał:
To normalne że przy gaźniku za 60zł --> http://allegro.pl/show_item.php?item=4276785593 <-- Regulacja występuje tylko przy pomocy jednej śrubki? Tej od podnoszenia przepustnicy w "stanie spoczynku".
Kolejna osoba już, czy wy ślepi jesteście? Przecież gaźnik z aukcji ma dwie śuby regulacyjne, przyjżyj się.
Jak dalej nie idziesz to popatrz na główne zdjęcie od dołu.
Offline
GuMiS napisał:
Siwy0727 napisał:
To normalne że przy gaźniku za 60zł --> http://allegro.pl/show_item.php?item=4276785593 <-- Regulacja występuje tylko przy pomocy jednej śrubki? Tej od podnoszenia przepustnicy w "stanie spoczynku".
Kolejna osoba już, czy wy ślepi jesteście? Przecież gaźnik z aukcji ma dwie śuby regulacyjne, przyjżyj się.
Jak dalej nie idziesz to popatrz na główne zdjęcie od dołu.
O to chodzi?
Offline
Przecież to banalne.
Ta u góry to od obrotów biegu jałowego, a ta na dole to skład mieszanki, z tego co widzę to fabrycznie ejst wyregulowany bo ma maźnięty kreską punkt ;P
Offline