I stało się. Wiedziałem, że w końcu GO wystawię, nie sądziłem jednak, że aż tak szybko...
W zasadzie to taka informacja "wstępna". Do weekendu zrobię aukcję, nowe zdjęcia.
A jeszcze dzisiaj założyłem chromowaną ramkę tablicy... ech.
Powód? Przesiadka na coś większego.
Moja ZETKA: http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=5208
Cena: 2950 zł.
Obecny przebieg: 1245 km. Pierwsza rejestracja: Marzec 2014.
Bezwypadkowy/Bezkolizyjny.
Dodatkowe części, niewliczone w cenę:
- cylinder z głowicą i tłokiem 50ccm (przebieg 808km),
- oryginalne lusterka,
- oryginalny tłumik,
- oryginalną zębatkę tylną 52z (założona jest obecnie 41z),
- oryginalną zębatkę zdawczą 13z (założona jest 15z),
- nowy łańcuch (!), jeszcze nie rozpakowany,
- oryginalny, zablokowany moduł (założony jest moduł odblokowany z regulacją wyprzedzenia kąta zapłonu).
Przegląd do 2017 roku, ubezpieczenie do połowy 2015 roku.
Jak zwykle... pełny bak.
Ostatnio edytowany przez psgraf (2014-07-16 16:50:48)
Offline
psgraf napisał:
Cena: ok. 3800,00 PLN. Mam czas. ;-)
Duuuużo czasu, proponuję założyć muzeum zetki(tak długo na pewno postoi za tą cenę)
a tak poważnie nie sądzę żebyś ja sprzedał za takie pieniądze, Romet niestety po zapłaceniu w kasie już traci na wartości i żaden wkład dodatkowy tego nie zmieni, ale życzę powodzenia, i na koniec pytanko: coś większego to 125cc na kat B. ???
Offline
Cena do "jakiejś" negocjacji.
Mam trochę wyrzuty sumienia, że tyle weń wpakowałem, ale cóż...
Tak, dokładnie. 125ccm. Jak będzie za długo stał, to zmienię w nim silnik (taka ostateczność), aczkolwiek uważam, że Zetka jest za mała na silnik 125ccm.
Offline
Zetka była "wymyślona" jako 125-ka potem zrobili z tego b. ciężki motorower dlatego wszyscy idą w 72cc żeby to w ogóle jechało. Mnie zetka jako moto stojące stale na działce(zamiast roweru) zupełnie starczy, choć teraz na kat. B chętnie (tak dla lansu) bym do domu w mieście przygarnął jakąś Virażkę z limitowanych serii bajecznie kolorową z kupą chromów, tylko garaż mam mały ledwo oktasia się mieści .
Offline
Mi pasuje wygląd Zetki, tylko żeby odrobinę większa była. Taki właśnie "naked". Choppery są fajne, ale trochę za długie.
Inryguje mnie Romet Division, aczkolwiek wolałbym coś dwuosobowego. ;-)
Offline
psgraf napisał:
Inryguje mnie Romet Division, aczkolwiek wolałbym coś dwuosobowego. ;-)
Przecież division jest chyba dwuosobowy
Offline
karol123 napisał:
psgraf napisał:
Inryguje mnie Romet Division, aczkolwiek wolałbym coś dwuosobowego. ;-)
Przecież division jest chyba dwuosobowy
"Jest".
Ale fajnie byłby, gdyby jednak pasażer miał "jakiś" komfort podróżowania. ;-)
Offline
Skoro zetka ci tak dobrze służyła to może przesiądziesz się na Rometa Zetkę 125?
Offline
Pisałem powyżej. Jest zbyt "delikatna". Chcę coś większego, nie tylko silnikiem, ale i rozmiarem.
Offline
Zainteresuj się modelami Junak a mianowicie Junak 122 RS lub droższym 123.Ten pierwszy jest dużo większy od Zetki i ich importerem nie jest firma ratuj się kto może czyli Romet.Jedynie czas oczekiwania na pojazd jest trochę problematyczny bo wynosi ok.50 dni.
Offline
Gost Rider napisał:
Zainteresuj się modelami Junak a mianowicie Junak 122 RS lub droższym 123.Ten pierwszy jest dużo większy od Zetki i ich importerem nie jest firma ratuj się kto może czyli Romet.Jedynie czas oczekiwania na pojazd jest trochę problematyczny bo wynosi ok.50 dni.
Heh. Właśnie oglądam te modele. Ale myślę, czy nie lepiej wybrać jakąś kilkuletnią Hondę czy coś podobnego?
Choć z drugiej strony, co nowe, to nowe.
Offline
Link do aukcji:
http://otomoto.pl/romet-zetka-50-80ccm- … 70340.html
Naturalnie istnieje możliwość negocjacji ceny - zwłaszcza w przypadku rezygnacji z dodatkowego, "pięćdziesiątkowego" wyposażenia, które dokładam w gratisie.
Tymczasem spadam zrobić jakieś aktualne zdjęcia.
Ostatnio edytowany przez psgraf (2014-07-03 18:59:28)
Offline
Offline
ODŚWIEŻAM:
Cena: 2950 zł.
http://otomoto.pl/romet-zetka-50-80ccm- … 70340.html
Ostatnio edytowany przez psgraf (2014-07-16 15:24:39)
Offline