Jak sprawdzacie w nim poziom oleju ?? na bagnecie na centralnej nóżce tak jak jest w instrukcji ?
Na oponach, idealnie prosto motocykl, by był prawie bez wagi i wtedy masz poziom oleju taki jaki jest na prawdę, bagnet wsadzasz tylko, najlepiej by było 3/4.
Podokręcaj wszystko, przesmaruj, powymieniaj gdzieniegdzie w czasie docierania śruby na dobrej jakości i masz z 5-7 lat bezobsługowej jazdy.
Offline
Pierwsza rzecz, którą muszę zrobić to wymiana kranika paliwa - cieknie (spuściłem całe paliwo z baku). Kranik mam jakiś nietypowy bo wygląda z zewnątrz jak na tej aukcji http://allegro.pl/k262-kranik-paliwa-cp … 50499.html
Jednak wezmę ten: http://allegro.pl/kranik-paliwa-romet-d … 90331.html
Mam nadzieję, że będzie pasował.
Offline
Slawkowski napisał:
Pierwsza rzecz, którą muszę zrobić to wymiana kranika paliwa - cieknie (spuściłem całe paliwo z baku). Kranik mam jakiś nietypowy bo wygląda z zewnątrz jak na tej aukcji http://allegro.pl/k262-kranik-paliwa-cp … 50499.html
Jednak wezmę ten: http://allegro.pl/kranik-paliwa-romet-d … 90331.html
Mam nadzieję, że będzie pasował.
Myślałem, że w k125 jest kranik na gwint.
Offline
U mnie również, i nic nie cieknie, jest okej.
Offline
Ten z drugiego linku też jest u mnie i jest ok!
Offline
Zamówiłem ten z drugiej aukcji, mam nadzieję, że będzie pasował (na tyle w roczniku 2014 chyba się nie pozmieniało).
Offline
Lepiej się pochwal wrażeniami z jazdy na dotarciu
Offline
Na razie nie mam się czym chwalić (nadal na liczniku niespełna 2 km), blachy rej. jeszcze nie założyłem na moto no i muszę wymienić kranik (obecny jest w rozsypce), żeby zacząć jeździć. Myślę, że zamówiony kranik taki jak w modelach <2014 będzie pasował "plug&play".
PickNick napisał:
Na oponach, idealnie prosto motocykl, by był prawie bez wagi i wtedy masz poziom oleju taki jaki jest na prawdę, bagnet wsadzasz tylko, najlepiej by było 3/4.
Przy spr. poziomu oleju bagnet trzeba tylko wsadzić czy dokręcić go do końca i wtedy oblukać poziom ?
Offline
Ja wkręcam, w innych moto też tak robiłem i wydaję mi się że tak powinno być, zasada jak w samochodzie, bagnet też wkłada się do końca i sprawdza.
Offline
Nigdy nie powinno się wkręcać. Przynajmniej tak na prawku uczą na YBRce
Offline
Nie wkręcasz, wkładasz, stawiasz motocykl aż do osiągnięcia równowagi(staraj się nie przechylać motocykla na drugą stronę), kładziesz motocykl z powrotem na nóżkę boczną i wyciągasz bagnet, jak będzie 3/5-3/4 to jest super.
Offline