To ten sam co wczoraj nim jeździłeś ?
Offline
Offline
Szczerze ? Nie inwestuj w niepotrzebne rzeczy, no chyba, że bardzo chcesz to okej ale moim zdaniem jest to po prostu nieopłacalne
Offline
A moim zdaniem, jeśli często siedzisz w lesie i lubisz jak się za tobą ładnie sypie, to opony typowo kostkowe - chyba wiesz o czym mówię, szczególnie tył.
Offline
Doktorek napisał:
Malowanie felg odpada, ma bardzo ładne chromowane felgi, paski raczej też chyba nie będą do niego pasowały.
To w takim razie tak jak wyżej, jeśli jeździsz po lesie to jakaś opona kostka chociaż na tył.
BTW. A nie myślałeś może o usunięciu/skróceniu tylnego błotnika i zrobieniu mocowania?
Ostatnio edytowany przez hubert99 (2014-08-29 09:40:33)
Offline
Ja bym jeszcze wydech zmienił Nie wiem, może jakiś dominator albo jakiś tańszy przelot, a potem najlepiej wstawić większy silnik, min. 125, bo w lesie jednak moc potrzebna.
Offline
Doktorek napisał:
Malowanie felg odpada, ma bardzo ładne chromowane felgi, paski raczej też chyba nie będą do niego pasowały.
Offline
Crs 50 to supermoto na małych kołach, a nie cross, więc szosowe opony jak najbardziej do niego pasują. Ja bym zerwał naklejki ze wszystkich plastików, bo kiedyś i tak zaczną Ci odpadać, a po nich zostanie piekny biały kolorek.
Offline
MajkelMoto napisał:
A moim zdaniem, jeśli często siedzisz w lesie i lubisz jak się za tobą ładnie sypie, to opony typowo kostkowe - chyba wiesz o czym mówię, szczególnie tył.
A te opony nie są kostkowe (foto)
Offline