Tej Moderator nie porównuj 4t do 2t bo 4t zje wszystko
-Wygasnę
Offline
Najlepiej to i to K na co dzień, a nsr na weekendowe wypady i do ''remontowania'' Teraz nsr z silnikiem w miarę można dorwać za 2.5-3k. Jak sam umiesz malować i dłubać to 500zł dokładasz i masz igłę, więc cenowo podobnie do nowego k A nsr masz bardzo fajną. Zawsze mi się podobało to malowanie :]
Ostatnio edytowany przez bumek (2015-01-18 18:08:31)
Offline
Co jak co ale prezentuje się świetnie, ale dalej 2T (tylko bez spin, wiadomo że to ironia )
Aaa Bumek, ja bym jednak wolał na weekendowe wypady wybrać K125 Może z mniejszą prędkością itd. ale jakoś bardziej ufam 4t niż 2t
Ostatnio edytowany przez MajkelMoto (2015-01-18 18:32:27)
Offline
Dzięki za opinie, dobre i złe
Czekam aż zrobi się ciepło, to zmienię oleje, niestety nie mam ciepłego garażu to muszę czekać
Offline
Majkelmoto, mam wrażenie, że nasłuchałeś się opinii o 2t że się psuje i w ogóle. A prawda jest taka, że jak dobrze zrobisz remont, to pojeździ te 10-20tyś, ale tkaie drobne usterki typu brak iskry, czy coś zdarzają się strasznie rzadko. Oczywiście jak nsr nie jest zakatowana, więc wyjechać w dalszą trasę jest tak samo pewnie nsr jak k125 Przynajmniej takie jest moje zdanie
Ostatnio edytowany przez bumek (2015-01-18 19:11:41)
Offline
Przynajmniej takie jest moje zdanie
Fajnie jakby tak było, po moich obserwacjach, typowy użytkownik robi taką 125 te 5000 km i przynajmniej raz remontuje cały silnik. Ten mit "co 20 tysiecy cylek z tłokiem i na następne 20 tysięcy" jest bardzo nieprawdziwy, bo jeszcze nikt go nie dowiódł, bo po pierwsze, młody kupuje taką 125 2t, robi mało km i sprzedaje i po drugie napisałem na początku posta. Jak miałbym segregować moto na codzień i weekendowo, to raczej bym brał coś w stylu, na codzień fz1 fazer, na weekendy porobiona hajabuza + r1, a nie nsr 125 czy inne pierdzipędy. U mnie na codzień jest fz1 fazer, a na weekendy jest k125.
Offline
Ale u nastolatków takiej możliwości nie ma niestety. A widzisz, z tymi nsr jest tak, że jak jest cofana, składana na gównianych częściach, to ludzie narzekają, że padła po 5tyś. A od remontu spokojnie te 15-20 się wykręca. Bez przesady, kompresja spada wolno. Jakby było tak jak mówisz, to nsr,rs itp. nie było by w ogóle na Polskim rynku, bo po co te marki miały by psuć sobie opinię? Nsr jest i była chętnie kupowana, przez ludzi którzy dosyć mało jeżdżą i ich stać. Sam osobiście miałem nsr o przebiegu 17tyś, silnik był nierozbierany, oryginalny tłok, nicasil i tak dalej. No i z tego co gadałem z kolesiem który ją ode mnie kupił, to raz czyścił gaźnik przy przebiegu 22tyś. Wtedy, czyli w listopadzie jeszcze jeździła Drugi przykład nawet głupiego am6, kolega sam osobiście nabił 8tyś. Wiem, że to jest praktycznie nic, no ale to co ty mówisz, to już przesada..
Offline
Jak miałem zetke to czytając internety, różne fora byłem pewny, że pali 10l i zaciera się co 5 tyś, ale cóż mity trzeba obalać, wiadomo że się psują, ale nie przesadzajmy
Do 18 się oblata i jak będzie z kasą na auto ok, to sobie ją zostawię
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2015-01-18 20:43:04)
Offline
kamilek112 napisał:
Jak miałem zetke to czytając internety, różne fora byłem pewny, że pali 10l i zaciera się co 5 tyś
Przechodziłem przez to samo
Offline
MajkelMoto napisał:
A ja nie bo 2T
Oj tam oj tam...Co jakiś tam czas zmiana lub szlif cylindra, nowy tłok i rura!
Offline
hubert99 napisał:
MajkelMoto napisał:
A ja nie bo 2T
Oj tam oj tam...Co jakiś tam czas zmiana lub szlif cylindra, nowy tłok i rura!
To już jednak wolę mieć mniejszą "rurę" i praktycznie 0 remontów
Offline
A to jest prawda...Mam porównanie bo jednocześnie posiadałem skutera 2T i Zetkę. Skuter po przejechamiu 700km się zatarł, prawdopodobnie z powodu awarii dozownika oleju. Na szczęście wczoraj go sprzedałem Zetką od kupna zrobiłem niedużo, bo jakieś 2400km, a remontów i awarii zero
Ostatnio edytowany przez hubert99 (2015-01-23 19:17:37)
Offline
No Kamil, ładny sprzęcior Malowanie według mnie najlepsze, stan też dobry tylko wydech bym zmienił ale to wiadomo kwestia gustu. Nic tylko jeździć Szerokiej drogi bo już trochę to mocy ma i niech REZO będzie z tobą
Pozdro
Offline
Siemka, to już chyba wiosna
Dzisiaj przepaliłem nsr po dłuższym postoju i trochę pojeździłem
Zdjęcie zimnego na ssaniu przy gazowaniu, trochę się mgła zrobiła na podwórku
Sory za syf z tyłu
Pozdrowionka ;P
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2015-02-14 15:27:26)
Offline