Strony: 1
Cześć
To tak w skrócie znudził mi sie wygląd zetki i trochę kombinuje ...
Chce wywalić oryginalny licznik i prawdopodobnie zamontować rowerowy (ktoś wie jak to wygląda prawnie) i tu moje pytanie jak podłączyć się pod elektrykę żeby mieć diodę gdy będzie rezerwa (i jak zlutować do tego układ) przydało by się wiedzieć czy kończy się benzyna , bo w trasie mogła by być nie przyjemna niespodzianka .
Dodatkowo jaki licznik rowerowy polecacie do 40 zł (wymagane podświetlenie)
A i bym zapomniał czy ktoś ma pomysł gdzie można zamontować stacyjkę , myślałem żeby ją ,,włożyć w obudowę lampy,, ale nie wiem jak by to wyglądało i czy by było praktyczne , drugi pomysł żeby ją zrobić przed bakiem ale tu nie wiem jeszcze jak by miało to być wykonane .
Za wszystkie sugestie z góry dziękuje
Offline
Żeby nie być zaskoczonym na trasie to jest coś takiego jak pozycja R na kraniku, ktora wystarcza spokojnie na przejechanie 100 km od momentu zgasnięcia motocykla na pozycji normalnej.
Offline
GuMiS napisał:
Żeby nie być zaskoczonym na trasie to jest coś takiego jak pozycja R na kraniku, ktora wystarcza spokojnie na przejechanie 100 km od momentu zgasnięcia motocykla na pozycji normalnej.
Dokładnie, jak się skończy paliwo w "zbiorniku głównym" to i tak się dowiesz jak moto zacznie przerywać i zgaśnie, więc kranik rezerwy pełni tą samą funkcję co dioda którą chcesz zamontować
Ostatnio edytowany przez Poochacz (2014-09-12 07:28:53)
Offline
Niestety mam uszkodzony kranik ;C Ale nie powstrzymało mnie to przed usunięciem licznika , również zmieniłem mocowanie lampy i co za tym idzie jej położenie .
Jutro dodam zdjęcia jak to wygląda , niestety z braku pomysłu stacyjkę zamontowałem w lampie ale może kiedyś to się zmieni .
Więc ponawiam pytanie gdzie waszym zdaniem przy kieronicy można by było zamontować stacyjkę biorąc pod uwagę że niema licznika i jak zrobić kontrolkę rezerwy (ewentualnie czy ktoś wie jak wymontować oryginalny wskaźnik i go ładnie gdzieś umiejscowić .
Offline
Strony: 1