No witajcie po mojej dlugiej nieobecnosci xD jako ze moja zecia ma coraz wieksze humory (znowu nie dziala, nie odpala przyczyny jak na razie nie znalazlem) to sie zastanawiam czy nie zmienic w przyszlym roku na wlasnie Rometa Arrow Fly 50 ccm przerobiony od razu w profesionalnym sklepie/serwisie na 110 ccm (daja rejestracje na 50 ccm), pytalem typa na YT ktory go ma tez od nowosci zrobiony przy kupnie, ale na 80 ccm sprawdzal z gps'em wyciagnal na nim 80-90 kmh to na 110 bedzie wiecej nie xD a ze nie mam checi i czasu na zrobienie tego prawka to czy oplaca sie zmienic zetke na tego arrowa 110 ccm?
Offline
Moim zdaniem nie. Myślisz że poziomy silnik będzie lepszy od piona jakiego miałeś w zetce pod względem awaryjności? Już lepiej cokolwiek innego niż ten rowerek A i że leci to coś 80-90 to chyba licznikowe
Ostatnio edytowany przez MajkelMoto (2014-09-16 15:52:21)
Offline
Leci tyle leci mój rr 80 też tyle leci jak ścigałem się z kolegą który ma zetkę 80 wagę mieliśmy podobną i na odcinku ok. 3 km odstawiłem go tak że nie widziałem go w lusterkach. Ale nie kupuj tego arrowa wsadzi do zetki 125 albo 250 i ciesz się z jazdy
Offline
Mateusz222111 napisał:
Leci tyle leci mój rr 80 też tyle leci jak ścigałem się z kolegą który ma zetkę 80 wagę mieliśmy podobną i na odcinku ok. 3 km odstawiłem go tak że nie widziałem go w lusterkach. Ale nie kupuj tego arrowa wsadzi do zetki 125 albo 250 i ciesz się z jazdy
Bajek to ty nie musisz pisać. Chyba, że miał zkatowaną tą zk.
Offline
Jak RR 50 to porównywalny muł do Zippa Pro 50, nie sądzę żebyś odstawił zetkę która jest o wiele lepiej skonstruowana silnikowo Nawet jeżeli mieliście 72ccm cylki.
Offline
MajkelMoto napisał:
Jak RR 50 to porównywalny muł do Zippa Pro 50, nie sądzę żebyś odstawił zetkę która jest o wiele lepiej skonstruowana silnikowo Nawet jeżeli mieliście 72ccm cylki.
Mylisz się młody człowieku.RR 50 odstawi Zetke.Co do Pro 50 to się zgadzam muł i to pasiasty.Te Yamasaki jedzie dopiero jak mu zrobisz przeszczep na silnik 110 lub większy.Na koniec dodam że silnik z Zetki 50 jest lepszy od poziomego silnika tylko i wyłącznie tym że ma aluminiowy cylinder.Zresztą silnik z Zetki powstał w oparciu o poziomą wersję FMB.
Offline
Mi ren cały RR 50 przypomina tego Pro 50 ze względu na konstrukcję silnika. Często widuję właśnie tego RR 50 no i równo jeździ z tymi skuterkami biedronkowymi...
Offline
Chłopie nigdy pewnie nie jeździłeś RR z cyliem 72 a udajesz najmądrzejszego jeździsz K125 to nim jeździj ale nie wmawiaj mi czegoś co nie jest prawdą. Zresztą gdyby pro miał dużo węższą oponę to też by obleciał każdą zetkę
Ostatnio edytowany przez Mateusz222111 (2014-09-16 21:08:19)
Offline
czemu arrow mialby nie wyciagnac na 80 ccm 80 kmh, jak moja zetka 72 ccm tyle wyciaga a jesli nie ten arrow 110 cm to co w takim razie, na markowca mnie stac ale to sa tylko 2 T ktorego nie chce, nienawidze tego dzwieku i jeszcze wieksza awaryjnosc silnika 2 T niz w tym arrowie, a nie chce sie bawic w wpychanie silnika 125 do starej zety w arrowie przod/tyl tarczowka, a zeta z tylu beben
Offline
Dziwne , mam Zk 80 13/38 (było 14/38) i nigdy nie miałem problemów żeby odstawić jakieś bartonki czy zipp'y 72cc .
A Tzr'ce na "malince " do 75 km/h siedziałem na tyłku , a później mi przełożenia brakło
No ale przyznam że poziome silniki też ładnie latają , jeszcze jak są na gaźniku pz20 to już wgl bajka (ale i tak wole ZK )
A na temat Arrow " Flaj " , widziałem na żywo i całkiem ładnie wygląda
Ale jak już miałbym brać coś z tego segmentu to pokusiłbym się o Junaka 903
Offline
no mozliwe ze ten junaczek nie zly, ale to jedyny sklep (profesjonalny serwis i tuning, dzialalnosc od 7 lat) jaki znalazlem gdzie dostane moto od razu przerobione nie na 80 ccm, a na 110 ccm a junaczka tam nie maja pozatym po kupnie chce calego przemalowac na czarny zeby zadnych rometowskich napisow nie bylo jedynie na silniku ten wpis
tera spojrzalem teko junaka mi to wyglada na to samo co arrow
Ostatnio edytowany przez goth666 (2014-09-16 23:01:37)
Offline
Jedno jest pewne. Silnik Zetki 50cc nie da rady silnikowi Barton Tuning System itp.
Offline
Mateusz222111 napisał:
Chłopie nigdy pewnie nie jeździłeś RR z cyliem 72 a udajesz najmądrzejszego
Nie udaję i nie mam zamiaru, widzę od czasu do czasu rr 50 i na samo oko widać jak to jeździ... Zipp to już w ogóle... RR po prostu nie powinien mieć włożonego takiego silnika fabrycznie. Nie mówię też o 72ccm bo tej poj. nie widziałem. Ale za to zetkę tak i znacznie ma poprawioną prędkość przelotową niż na 50...
Offline
Gost Rider napisał:
MajkelMoto napisał:
Jak RR 50 to porównywalny muł do Zippa Pro 50, nie sądzę żebyś odstawił zetkę która jest o wiele lepiej skonstruowana silnikowo Nawet jeżeli mieliście 72ccm cylki.
Mylisz się młody człowieku.RR 50 odstawi Zetke.Co do Pro 50 to się zgadzam muł i to pasiasty.Te Yamasaki jedzie dopiero jak mu zrobisz przeszczep na silnik 110 lub większy.Na koniec dodam że silnik z Zetki 50 jest lepszy od poziomego silnika tylko i wyłącznie tym że ma aluminiowy cylinder.Zresztą silnik z Zetki powstał w oparciu o poziomą wersję FMB.
w zetkach jest aluminiowy cylinder ??
Offline
Mój kolega ma Rometa RS 50 i leci mu 65 km/h sprawdzane z autem więc poleciałby i te 70 przy dobrych wiatrach a na 72 cc nawet 80
Offline