Witam, posiadam Zetkę 50 i ostatnio po wymianie modułu i zębatki Zetka nie chcę trzymać wolnych obrotów, wymieniłem świecę i nic trzyma obroty ale na ok. 3-4 tys. i strasznie długo trzyma jak podkręcam manetkę do 6-8 tys. to ciężko im spaść po jakimś czasie dopiero spadają do 3-4 tys. Próbowałem regulować gaźnik ale robię wszystko ok ale tylko na ciepłym silniku trzyma niższe obroty, lecz czasami też gdy silnik jest nagrzany to gaśnie. Drugi problem to ciężko odpalić zimną Zetkę, rozrusznik i kopnik nic nie dają trzeba na popych odpalać i też ciężko ale odpali po 10-30m Później na ciepłym silniku normalnie odpala z rozrusznika i kopnika Może wiecie jaki problem może być ?
prefix // HIMLU
Offline
Proponuję dokonać regulacji zaworów i czy do układu nie dostaje się lewe powietrze.Zmień świece i fajkę na lepszą jakościowo np.NGK. Polepszy się kulturę pracy silnika,odpalanie itd.
Offline
Należy dobrze wyregulować zawory . Zmienić świece no i nawet zmiana fajki na NGK nie zaszkodzi. Sprawdź gaźnik i filtr powietrza. Jak ci się chce to rozgrzej go i delikatnie dokręć mieszankę aby było więcej paliwa dokręć tak o 0,25 obrotu a jak to nic nie da to o pół obrotu.
P.S Nie mierz szczeliny w zaworach sów miarką
Offline
Świeca na DENSO, albo cokolwiek innego bo chiński TORCH jest już lepszy niż te badziewne NGK "Japan" CHINA
Offline
Czy ta będzie dobra ? http://allegro.pl/fajka-swieca-ngk-swie … 37037.html Jak sprawdzić lewe powietrze ?
Offline
Dissowsky napisał:
Czy ta będzie dobra ? http://allegro.pl/fajka-swieca-ngk-swie … 37037.html Jak sprawdzić lewe powietrze ?
Fajka ok.
Offline