GuMiS napisał:
to tak jakbyś latarką w tunelu świecił.
Nie wiesz o czym piszesz. Jak Ci odpalę swojego Convoya L2 z MT-G2 puszczonego na 5A to nie będziesz wiedział co z oczami zrobić.
Offline
Tatamayaya napisał:
wfinger napisał:
.... no bo nasze oryginalne ceweczki za wiele prońdziu nie wydolą.
hmmm... a założyć stator ośmiocewkowy - jak w Benzerze Aston, tzr50 itp... , w końcu magneto identyczne, w sklepach internatowych ten sam magnes gonią do zetki i do benzera , więc jakby założyć zestaw 8-cewkowy zamiast 4-ro ( chyba nawet gdzieś czytałem że w jakiejś partii zetek były takie seryjnie montowane..?! ) - i wtedy by można H4 zapodać ...?
W mojej Zetce rocznik 2013 stator ma 8 cewek. Dowiedziałem się o tym przy okazji rozbiórki silnika.
Kiepska jakość. Sorry.
Ostatnio edytowany przez Minos (2014-10-28 18:36:05)
Offline
Minos napisał:
W mojej Zetce rocznik 2013 stator ma 8 cewek. Dowiedziałem się o tym przy okazji rozbiórki silnika.
No właśnie.... drążąc temat: jak to jest z tymi statorami i magnetem ?
Dlaczego dostępne są rotory oznaczone jako Benzer, Zetka itp... Bez wyszczególnienia czy to do zestawu 4-ro, czy 8-mio cewkowego... A z szeregu opinii wynika Benzer = 8 cewek , Zetka = 4 cewki , a magnes ten sam ?!
Wszystkie ( hmmm... chyba ...?! ) aukcje na znanym portalu jak i w sklepach dystrybutorów Romet-a Magneto jest opisywane jako dostępne do wszystkich modeli motorowerów z pionowym 147FMD, więc w czym problem ...? Jest w magnecie inny układ magnesów dla 8/4 cewek ?
p.s. a żarówkę kupiłem ( Philipsa HS1 )
Offline
Jest różnica. Opisy są przekłamane. Pod 8 cewek magneto jest z 8 magnesami.
Offline
srubekl napisał:
Philips CityVision Moto +40% HS1 35/35W tez polecam daje rade.
Posiadam, polecam. Ale co z tego, że napiszesz, że żarówka 35w (dobrej firmy) wystarczy, jak i tak niektórzy myślą że więcej (w tym przypadku watt) znaczy lepiej ... Nie kapujecie, że nasze ryżowe klosze są przystosowane do żarówki o mocy 35w ? Żarówka o mocy 100W wytwarza prawie trzykrotnie więcej ciepła, a co za tym idzie topią się kabelki zaraz przed żarówką, strasznie grzeje się klosz, wkład klosza się niszczy, po prostu okrutne ciepło, które panuje w lampie topi sobie co chce Poza tym nasze "prądniczki" w zetkach nie podołają takiemu wyzwaniu jak 100W żarówka ... Już kolega wcześniej napisał, że mu światła przygasają ... Zastanówcie się. Lewa
Offline
60/55 W dobrej firmy jest jaknabardziej okej. Przejechane ponad 15k na H4 i nic się nie topi. Oryginalny akumulator z Benzera hula u mnie już ponad 3 lata.
Offline
GuMiS napisał:
60/55 W dobrej firmy jest jaknabardziej okej. Przejechane ponad 15k na H4 i nic się nie topi. Oryginalny akumulator z Benzera hula u mnie już ponad 3 lata.
No tak Gumi, 55/60W to nie sto ! Sto watt to naprawdę za dużo !
Offline