Witajcie jak wiecie wystartował mój projekt Bartona Sprinta I wstawiam do niego silnik 155 Opłaca się dzięki za odp LwG
http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/58-s … 55ccm.html
Offline
Offline
MajkelMoto napisał:
Drogi
No wiem nowego moto nie kupię uparcie rodziców dopiero ten bd miał rok pieniędzy mam na niego więc czekam na wasze opinie/podpowiedzi
Offline
18 koni mechanicznych ... trochę nie chce mi się wierzyć No i ta cena - dość wysoka. Do tych 1650 zł dolicz sobie zakup chłodnicy oleju, bo takowej wymaga (tak jest napisane) na a w zestawie nie ma.
Offline
Babuy napisał:
18 koni mechanicznych ... trochę nie chce mi się wierzyć No i ta cena - dość wysoka. Do tych 1650 zł dolicz sobie zakup chłodnicy oleju, bo takowej wymaga (tak jest napisane) na a w zestawie nie ma.
Wiem mam już policzone tylko zapytać sie was chciałem Mam nadzieję że na wiosnę albo na lato już silnik bd w moto Dzięki czekamy na innych LwG
Co do ceny drogi ale no cóż xD
Ostatnio edytowany przez Masaj (2014-12-05 19:03:50)
Offline
Nie lepiej jakąś 150-250ccm w pionie .... ? za 400-700 zł kupisz używany silnik loncin od jakiegoś cross'a czy innego chińskiego wynalazku. Na Twoim miejscu nie pakował bym się w ten silnik bo po pierwsze to za drogi, po drugi jakiś taki nie typowy (chyba sporo się różni od tych 139 FMB więc może być kłopot z częściami ), a po trzecie to za mniejszą kasę można kupić 140 ccm Stompa, który będzie miał pewnie podobnie mocy Decyzja należy do Cb, ale ja radził bym ci się oglądnąć za używanym 157 FMI (125) lub czymś podobnym w "pionie"
Offline
rafcio15, już lepiej żeby się w pozioma pakował, nic dobrego nie wyniknie ze zmiany na pionowy. Będzie za dużo przeróbek.
Offline
140 wezmę jednak dzięki za pomoc chłopaki LwG
Ostatnio edytowany przez Masaj (2014-12-05 20:21:46)
Offline
MajkelMoto napisał:
rafcio15, już lepiej żeby się w pozioma pakował, nic dobrego nie wyniknie ze zmiany na pionowy. Będzie za dużo przeróbek.
Według mnie jedynie przeróbka wydechu i jakieś tam, pierdoły ... , a tak po za tym to silnik powinien wskoczyć na te mocowania , które już są, elektryka powinna spasić ( jak nie to ewentualnie kupić taką instalacje). Według mnie taki swap powinien się zamknąć w jakimś 800- 1100 zł biorąc pod uwagę zakup silnika, osprzętu do niego oraz nieplanowanych wydatków
Offline
Tylko nie stomp 140 Kumpel ma, to jak wał mu nie strzeli, to tłoka rozwali, a to mu pęknie, a to mu magneto wystrzeli hehe
Trochę awaryjny, może tylko jego, a może każdy, ale za to nawet mocny jest, nie ma porównania do 110
Offline
Właśnie ich była trefna partia na Polskę rozesłana, jakieś 3-4 lata temu, siadały skrzynie, wały i ogólnie padaki. A rok temu kolega kupił właśnie yxa, czy stompa jak kto woli nazywac, 140tke i jezdzi juz 8k km bezawaryjnie Ja bym zaryzykował,bo na prawdę fajne silniczki, mimo, że 4 biegi to i tak te 80 przy dobrych przelozeniach.
Offline
Już zadecydowałem kupuję yx 140 + wałek z40 chłodnica oleju i molkt 26 Dzięki za pomoc LwG
Offline
Masaj napisał:
Już zadecydowałem kupuję yx 140 + wałek z40 chłodnica oleju i molkt 26 Dzięki za pomoc LwG
To jeszcze dokup stator 6 cewek bo oryginalnie to ustrojstwo nie ma możliwości ładowania(dwie cewki), no i nie wiem ile magneto ma magnesów czy nie trzeba też wymienić. Dla mnie to "wynalazek" uważam że bezawaryjne poziomki są do 72cc wyżej to hardkor, ale próbuj i zdawaj relację jak się sprawuje.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-12-07 14:00:59)
Offline