Witam wszystkich, od 3 dni jestem posiadaczem Zetki 125 plus, jest to moj pierwszy motocykl i czuje że nie będzie ostatnim Rozważałem starszego używanego japończyka ale padło na prawie nowego (100km przebiegu) chińczyka z którym już mam małe problemy.. ale o tym w innym dziale.
Offline
Witaj
Offline
Siemka!
Offline
Witam wszystkich, na codzień prowadzę maszyny warzące ponad 80 ton i ciekaw jestem jak będzie mi się jeździło zetką która jutro przyjdzie do mnie, chodziło mi o proste i w miarę ładne urządzenie do dojazdu do pracy:)
Offline
witajcie, ludziska teraz hurtowo się przedstawiają w jednym poście
Offline
Cześć
es64u4 Co to za maszyny?
Offline
Siema
Offline
Witajcie obydwaj
kolega maszynista chyba nieświadomie podpiął się pod ten wątek , prośba do modów lub admina o założenie mu swojego tematu w powitalni
A woją drogą fajna i ciekawa sprawa prowadzić taka bestię
Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-04-13 22:29:44)
Offline
mikiburda napisał:
Cześć
es64u4 Co to za maszyny?
miki nick naszego nowego kolegi forumowicza to symbol lokomotywy uniwersalnej Siemensa po polsku nazywanej Husarz zdjęcie powyżej
es64u4 napisał:
lokomotywy
Łał, to do tej pory hamulce zespolone, indywidualne, hamowanie rekuperacyjne, nastawy przebiegów hamowania wg. rodzajów składów... a tu dwa hebelki i proszę uważać z naciskiem bo oryginalne opony w Zetkach zwłaszcza na mokrym są nieprzewidywalne, łatwo o poślizg i szlif
to jeszcze ciekawostkę dopiszę dla miłośników szybkości:
2 września 2006 r. na szlaku między Inglostad a Norymbergą w Niemczech, po ponad 51 latach pobito rekord prędkości konwencjonalnej lokomotywy, który wynosi teraz 357 km/h. Został on ustanowiony przez seryjnie produkowaną lokomotywę typu ES64U4 (nazywaną w Austrii „Taurus”, a w Polsce „Husarz”), skonstruowaną i wyprodukowaną przez Siemens AG.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-04-14 06:34:23)
Offline