Ogłoszenie


#16 2015-07-06 18:32:37

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

bumek napisał:

Musisz unieść iglicę, tak aby dawała więcej paliwa. Być może to jest przyczyna, bo jednak te 72cc potrzebuje więcej mieszanki

Okej, czyli w górę muszę przesunąć to zabezpieczenie aby więcej paliwa dostawał, tak?
I jeszcze jedno czy jeżeli na biegu jałowym dobrze się wkręca to jest sens ruszać gaźnik?

Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-07-06 18:47:54)

Offline

 

#17 2015-07-06 19:03:00

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

To znaczy to jest tak, że zabezpieczenie na iglicy w dół = iglica w górę = więcej mieszanki, a zabezpieczenie iglicy w górę = iglica w dół = mniej mieszanki. Silnik bez obciążenia będzie się wkręcał nawet na rozregulowanym gaźniku, tu chodzi o to, aby pod obciążeniem jeździł. A i nie na biegu jałowym, bo bieg jałowy to wolne obroty, tylko na luzie, lub sprzęgle. To 2 różne rzeczy


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#18 2015-07-06 19:05:05

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

bumek napisał:

To znaczy to jest tak, że zabezpieczenie na iglicy w dół = iglica w górę = więcej mieszanki, a zabezpieczenie iglicy w górę = iglica w dół = mniej mieszanki. Silnik bez obciążenia będzie się wkręcał nawet na rozregulowanym gaźniku, tu chodzi o to, aby pod obciążeniem jeździł. A i nie na biegu jałowym, bo bieg jałowy to wolne obroty, tylko na luzie, lub sprzęgle. To 2 różne rzeczy

A okej, chodziło mi o luz.
Da się przestawić iglicę bez zdejmowania linki gazu i odkręcania gaźnika?
O ile dac ząbków w dół, jeden starczy?

Offline

 

#19 2015-07-06 19:57:10

 Minos

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2014-03-15
Posty: 206
Punktów :   
Pojazd: Junak M25, Yamaha Virago
Wiek: 1956
WWW

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

Docieranie zestawu 72 ccm to 1000 km. Po tym przebiegu bez robienia niczego Zetka będzie ok. Wymieniłem cylinder 3,7k temu nie dotykając gaźnika. Ale róbta co chceta.


"lewa"

Offline

 

#20 2015-07-06 20:06:35

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

Czyli zestaw powinno się docierać tyle ile cały silnik?

Offline

 

#21 2015-07-06 20:13:05

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

A ja musiałem regulować gaźnik po zmianie zestawu na 72cc. Różnie z tym jest. Regulowanie iglicy to coś jak mini zmienianie dyszy, a że przy większej pojemności jest większe zapotrzebowanie na ilość ładunku, to należy to skorygować. Tym bardziej jeśli są takie objawy. Dla pewności ustaw luzy zaworowe i podmień świecę A z tym docieraniem, to zostaje przy swoim. Robiłem tak 2x i nic nie działo się z cylindrami. Jeden zrobił ponad 10tyś i jeszcze jeździ, a drugi nie wiem, bo ogarek brata został sprzedany daleko


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#22 2015-07-06 20:21:06

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

bumek napisał:

A ja musiałem regulować gaźnik po zmianie zestawu na 72cc. Różnie z tym jest. Regulowanie iglicy to coś jak mini zmienianie dyszy, a że przy większej pojemności jest większe zapotrzebowanie na ilość ładunku, to należy to skorygować. Tym bardziej jeśli są takie objawy. Dla pewności ustaw luzy zaworowe i podmień świecę A z tym docieraniem, to zostaje przy swoim. Robiłem tak 2x i nic nie działo się z cylindrami. Jeden zrobił ponad 10tyś i jeszcze jeździ, a drugi nie wiem, bo ogarek brata został sprzedany daleko

Luzy ustawiłem, zaworki nie klekoczą, czyli myślę,że optymalnie będzie 500km na docieranie.Odnośnie świecy to teraz jestem spłukany a chciałem kupić irydówkę, chyba, że się nada od Routera Ws 50 to mogę spróbować.

Offline

 

#23 2015-07-15 18:40:22

 lucek

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-09-28
Posty: 10
Punktów :   -1 
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 43

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

Regulacja gaźnika - iglica + reszta i regulacja luzu zaworowego - może być inna niż na 50ccm.


Benzer Aston 50 rok produkcji 2011 zakup 16.08.2011

Offline

 

#24 2015-07-15 21:58:05

 Minos

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2014-03-15
Posty: 206
Punktów :   
Pojazd: Junak M25, Yamaha Virago
Wiek: 1956
WWW

Re: [Problem]Nie kręci powyzej 8tys na 4-tym biegu

W moim przypadku nie było potrzeby regulacji gaźnika natomiast luzy od 50 ccm (0,05 i 0,07) zdecydowanie zbyt duże. Zawory kłapały. Jeżdżę na ssący 0,03, wydechowy 0,05. Na tych ustawieniach do tej pory zrobiłem 3600 km.


"lewa"

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Kamień na Kaszubach Lodging Kuching