Tak jak w temacie. Nie wiem co jest przyczyną bo rozkrecilem sprzęgło i wygląda okej. Myślałem z Gumisiem że to łożysko ale nie, jest dobre. Jeszcze stuka strasznie przy ruszaniu po rrozgrzaniu. Wszystko dzieje się w Romecie k125 a olej obecny to motul 10w40 pół synt.
Zdjęcie sprzęgła:
Offline
Kiedyś pisałem że się ździwisz, nowy olej (bo zdaje się że właśnie wymieniłeś siedmioletni na MOTULA 10W40 5100 ester) wypłukał wszystko i pięknie wymył to pojawiły się luzy i wibracje łożysko może wydawać się dobre dopiero pod obciążeniem się odzywa, tak myślę bo nad motocyklem nie stoję
Jeszcze pompa przychodzi mi do głowy, rozbierz wyczyść.
sprzęgło rozebrałeś każdą tarczkę najrzałeś i zmontowałeś i nadal tak samo rozumiem ?
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-08-20 13:35:25)
Offline
Ale to już druga wymiana w tym roku, wcześniej był liqui moly 20w50.
Tak wszystko czyszczone po kolei.
Ostatnio edytowany przez MajkelMoto (2015-08-20 13:36:36)
Offline
Z mineralnego na syntetyk, mówiłem, żeby od razu lać 10w40
Offline
Uwaga, problem rozwiązany, przyczyną był poluzowany silnik przy ramie
Offline
Majkel jaja sobie robisz silnik chciałeś zgubić my tu tranzystory przegrzewamy co może stukać w sprzęgle a jemu silnik w ramie stuka
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-08-21 21:27:00)
Offline
Nie no na prawdę romet stracił praktycznie wszystkie wibracje, stuki i szarpanie. Silnik po prostu był luźny na ramię, cieszę się że to taka drobnostka
Offline
Polecam klej do gwintów niebieski i jak dokręcisz do końca to nigdy się nie poluzuje, a z odkręceniem nie bdzie problemów i wymiane śrub na twardsze.
Offline
Nie ma
Offline